luni, 23 octombrie 2017

Gackt blog – 7 martie 2017

Povești din Noua Caledonie ”Uimitoarea victorie a echipei lui GACKT”

Și astăzi, de asemenea, m-am antrenat de dimineață.


Pentru că aveam o întâlnire ce începea dimineața
M-am trezit cam devreme, și încă eram adormit.
Am făcut un duș, mi-am schimbat hainele, și apoi m-am îndreptat spre întâlnire.


Și peisajul din timpul întâlnirii este foarte frumos.
În asemenea momente, mă simt și ușor.



După întâlnire, am mers la cafenea pentru ceai.
Deși este ultima zi a turneului de poker,
Din moment ce atât eu cât și Takumi am pierdut,
Am putut doar să ne încercăm norocul la evenimentele secundare.



Asta fiind spusă,
Încă sunt 2 membrii din echipa GACKT care sunt în finale,
Așadar sentimentele noastre sunt în sprijin complet cu ei.

Și în același timp,
În ultimul eveniment secundar care s-a ținut în această zi,
Au participat toți membrii rămași, dar cu toți impresionant s-au scufundat.
Chiar și eu, în timp ce m-am chinuit, am ajuns pe locul 3.


Sincer, am crezut că aș putea să ajung pe primul loc, dar
Am pierdut impresionant spre intimidarea celor două femei rămase.
Felul în care femeile luptă este cumva diferit de a bărbaților.


Nu este sigur dacă asta este ceva ce se întâmplă doar din cauza genului, dar
Au jucat cu o agresivitate de necrezut.
Am simțit că se năpusteau pe mine spre sfârșit.

Am ajuns doar frumos pe locul 3
Și singurul membru din echipa GACKT, cunoscut ca Buddha,
Care era încă într-un eveniment final
A câștigat cu o victorie superbă.



Rămânând doar cu un singur rezultat,
Toată lumea și-a îndreptat gândurile către evenimentul principal
Și i-a îndemnat cu sprijinul nostru.

Oricum, evenimentul principal a fost lung.
Este ca o cursă de rezistență care a durat patru zile.
Ai nevoie de putere fizică și mintală pentru a termina.

Shiga-chan din echipa GACKT,
Care a fost lider de jetoane până la final,
Și-a crescut treptat jetoanele, ceea ce o lua înaintea tuturor.


Dar pe la jumătate, din cauza unor strategii de joc nesăbuite,
A pierdut o mare cantitate din jetoane
Și rezultatul jocului a devenit destul de ambiguu.

Am devenit destul de îngrijorați încât să ne întrebăm
Dacă ar câștiga sau va fi strivit, dar
Încă o dată, cu un bluff bun, a câștigat o cantitate mare de jetoane.

Cei care joacă poker vor înțelege asta, dar
Brusc a pulsat cu 2 și 3 în mâna lui.
Oponentul a dat sec.
Și m-am gândit că probabil oponentul are cărțile în buzunarul lui.


Apoi, privind la cărțile de la jucătorii care s-au retreas,
Oponentul dă pas.
Atunci, Shiga-chan, cu nimic aliniat pentru el, pariază și mai mult.
Atunci, oponentul, cu reticiență și îngrijorat, dă sec.

Ultimele două cărți au fost atunci puse pe masă
Și exact când oponentul voia să parieze,
Din nou, cu nimic în mână, Shiga-chan a țipat.

”Pariez tot!”

Oponentul a fost șocat,
Și apoi pentru vreo 5 minute, a rămas tăcut, gândindu-se constant,
Înainte de a decide brusc să se arunce.
Atunci, Shiga-chan, care a câștigat, a arătat cărțile pe care le avea oponentului.

Oponentul avea o expresie de neîncredere,
Fiind jucat de jocul nebunului de Shiga-chan, și asta a continuat și după, bineînțeles.

După asta, jocul lui a continuat cu toți cei din jurul lui, și în cele din urmă,
A mers pe valuri de enervare cu propriul lui ritm și a obținut o uimitoare victorie!


Sincer,
Nu mă așteptam că să-mi arate o asemenea victorie copleșitoare.
Privind de la început până la sfârșit, Takumi și-a înclinat capul și a întrebat
”Un asemenea mod de a juca funcționează...?”
Și atunci a spus ”Nah, este absolut imposibil pentru mine...”
A obținut admirația amândurora,
Cu o putere uimitoare a bluff-urilor lui.

De data aceasta, echipa GACKT a adunat 2 victorii
Care încă o dată, ne va oferi încredere.
Am fost capabili să reafirmăm că nivelurile noastre s-au ridicat
Și cu asta, cortina s-a închis peste turneul de poker din Noua Caledonie.


După asta,
Chiar dacă era mijlocul nopții,
Eu și Takumi ne-am întors în camerele noastre și iar, am jucat poker.

Trebuie să muncim din greu.
Încă este un drum lung de mers...

Poveștile din Noua Caledonie încă continuă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!