marți, 10 octombrie 2017

Gackt blog – 10 februarie 2017

Nu cumva săriți prea mult cu concluziile?

M-am trezit cu o dimineață bună.

Imediat mi-am făcut antrenamentul cu greutatea corpului și l-am terminat,
Apoi, rutina zilnică de verificare a corpului.


Am făcut o poză pentru a arunca o privire.
Zona pieptului și a umerilor s-a schimbat cu siguranță. Nu e rău.
Dacă asemenea rezultate pot fi obținute fără a merge la sală,
Este mai bine să te folosești și de această metodă.

Voi începe programul de frumusețe DAILY BABY
Timp de o săptămână.




Sunt extrem de emoționat să văd cum pielea mea se îmbunătățește
Înaintea ochilor mei într-o săptămână.

Începând ziua cu o stare bună de dimineață,
M-am îmbrăcat cu noua jeacă pe care am cumpărat-o.
Hm, echilibrul aceste haine Armani este chiar bun.
Deși am trecut de la mărimea 48 la 50, echilibrul este încă bun.


Pieptul și umerii mei nu mai încap în mărimea 48 acum.
Ei bine, m-am gândit că nu am ce face, și pe când îmi puneam noua jeacă
În timp ce verificam echilibrul corpului meu, Takumi m-a contactat.

”Nii-san, a apărut ceva în Tokyo Sports”

Ceeee...mă întreb ce este?
Apoi m-am uitat la articolul pe care mi l-a trimis.


”Gahahahahaa!!!”

Când am văzut titlul, am început să râd.
Serios, toată lumea pur și simplu se ia după restul prea mult!!

Fiecare dintre comentarii sunt atât de stupide că este ridicol
Dar presupun că voi spune doar un singur lucru.

”Doar, ce naiba!!”

Da, asta este tot.
Am fost de asemenea gâdilit de modul în care aceste lucruri sunt scrise
Dar se pare că toate ziarele și revistele săptămânale nu au povești despre care să scrie.

Japonia este împăcată.

Ah, stați așa.
Mi-am postat piciorul pe Instagram acum câteva zile dar
Au fost persoane care au spus lucruri ca...
Nu e cumva piciorul unei femei...

Așadar, să postez un înainte și după a piciorului meu,
Când este relaxat și când îmi sunt încordați mușchii.


Acesta este piciorul meu când este relaxat.
Presupun că poate arăta ca piciorul unei femei...

Și, în aceeași postură, acesta este piciorul meu scurt
Când mușchii sunt încordați.


Când îmi încordez mușchii, devine umflat
Așa că nu prea îmi place...
Ceva de genul.

Pentru că practic Taekwondo
Mușchii meu au crescut astfel.

Ei bine, este doar piciorul unui bărbat...

După ce am avut o partidă bună de râs oferită de Tokyo Sports,
Cu o stare bună de spirit, am fost să cumpăr un iPhone 7.


Am așteptat ceva timp deoarece cu siguranță vor fi probleme
Exact după lansare dar presupun
Că este un moment bun să îl folosesc acum.

Am plătit repede dar
A durat ceva timp să-l seteze așa că m-am mai plimbat prin magazin.


Am găsit o cameră interesantă în spate.
După ce am verificat cu staff-ul dacă este în ordine să intru,
Am mers să arunc o privire.


Mm, deci este ceva de genul acesta.
Înțeleg. Oricum, am încercat să stau jos.
Se simțea de parcă eram la o școală auto.
Sora mea mi-a făcut o poză pentru mine.


Mm, arată de parcă sunt un student rău.
Ei, presupun, dacă ar fi fost un asemenea student.

Din moment ce părul meu a crescut,
Am mers să caut produse de păr.
A trecut ceva timp de când am pășit într-un asemenea magazin.
M-am plimbat prin magazin în timp ce mă simțeam impresionat
Și gândindu-mă că recent au chiar și astfel de lucruri...

Presupun că arătam destul de suspicios.
Un ajutor de magazin s-a îndreptat spre mine și a întrebat
”Căutați ceva?”
”Da, produse pentru păr”.
Și m-a ghidat, și când am privit la raft,
Aveau chiar și astfel de lucruri!


Când am întrebat, care este bun?
Ea mi-a spus ”Toate sunt la fel”...
Mm, dacă chiar sunt la fel,
Atunci nu este nevoie să arate așa o varietate, nu crezi?

Oricum, chiar nu știu
Așa că am cumpărat vreo două-trei.

Și așa, m-am plimbat, apoi ne-am îndreptat spre o cafenea care îmi place.


După ce m-am odihnit puțin acolo, m-am îndreptat direct la cină.

Astăzi, am decis să mânânc la un restaurant de la un hotel.
În mod normal, nu merg acolo.
Sincer, sunt multe restaurante acceptabile în acel hotel.
Sunt în jur de 70 bucătării valabile pentru a alege, dar
Acest restaurant a fost minunat.


Sincer m-am întrebat cum ar putea fi
Din moment ce este mâncare vietnameză
Dar a fost destul de delicios.
Mi-a depășit așteptările, și mi-a dat o stare bună de spirit.

De asemenea, zâmbetele staff-ului sunt minunate.
Și asta mă pune într-o stare bună de spirit.
În general, în Malaezia, sunt multe persoane care interacționează cu un zâmbet.

Deși mă gândesc că asta este ceva de bază când vine vorba de servire,
Sunt sincer multe țări unde asta nu se întâmplă.
În special, excluzând Asia de Sud-Est, sunt câteva țări care oferă o servire
Cu o atitudine extrem de rece.

Până la urmă, un zâmbet este bun. Este cel mai bun condiment.
Țările care sunt pline de zâmbete sunt minunate.

Ei bine, timpul să merg acasă și să lucrez.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!