miercuri, 18 octombrie 2017

Gackt blog – 27 februarie 2017

KL este pașnic și astăzi

Am început să filmăm tot de dimineață astăzi.
Am terminat repede antrenamentul
Și imediat mi-am schimbat hainele.


Presupun că așa mă simt astăzi...
Am stat în fața oglinzii uitându-mă la mine
Dar chiar nu m-am putut decide.


Ah, în fine...m-am zis, și imediat am început pregătirile pentru filmare.

Astăzi, interviurile se vor ține
Într-o varietate de locații așa că
M-am cam plimbat puțin.


M-am îndreptat spre companie
Și imediat am început serii de filmări începând de la un interviu personal.


Interviul personal a durat cam o oră,
Unde am vorbit despre KL (Kuala Lumpur).



Și partenerul meu mi s-a alăturat
Și am mai vorbit încă alte 2 ore
Despre afaceri.



Dintr-un anumit motiv, în timpul unei astfel de conversații serioase,
Takumi avea șervețele în nas tot timpul.
Nu poate deloc citi atmosfera.


Filmarea a mers favorabil
Și apoi am schimbat iar locația.

Am luat o pauză și am mâncat, în timp ce am mai făcut asta de nenumărate ori.


Acest loc este unul dintre preferatele mele.
Și aici, am început să devenim agitați
În timp ce vorbeam despre un nou plan de afaceri.

Cam așa sunt bărbații.
Oricând ne adunăm, tot despre ce vorbim este fie despre muncă sau dragoste.
Sună destul de teribil, dar
Noi vorbim despre muncă destul de serios.

Apoi, ne-am îndreptat direct spre Putrajaya.
Aceasta este zona unde, fostul prim ministru din Malaezia, Mahathir,
A transformat-o într-o zonă de organizații guvernamentale și companii
Într-un timp scurt de 5 ani.



În timp ce vorbeam despre zonă,
Am făcut poze și iubitei mele mașini.



La sfârșit, până ce am terminat cu totul,
Era în jur de miezul nopții.

Chiar obosit.
În ciuda acestui lucru, după ce am ajuns acasă, am început să jucăm cu toți poker.

A fost o zi în care mi-am folosit creierul cât a fost ziua de lungă.
Am dormit ca un buștean...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!