miercuri, 4 octombrie 2017

Gackt blog – 24 ianuarie 2017

Să stai în vârf este dificil...

Ieri am fost la salon încă de dimineață, să îmi vopsesc părul.
Culoarea ce a ieșit nu e rea.



Astfel de culori sunt plăcute, dar nu va dura mult.
În curând se va întoarce la șaten.
Va dura în jur de două săptămâni.
Oricum, cred că era manipulării culorii părului tău oricând dorești se apropie.


Și astfel, am participat la o petrecere.

În primul rând, de obicei, nu particip la astfel de petreceri,
Dar pentru că este o petrecere importantă a companiei unui prieten apropiat,
Mă prezint în fiecare an.


În mod normal îmi aduce un extaz, și pentru mine, îmi dă impresia că anul acesta a început.
De fiecare dată când merg la petrecere,
Pot spune că prietenul meu apropiat cu siguranță se va ameți.


Însuși președintele companiei va tot ce are mai bun și va ciocni paharul cu toată lumea.

Subordonații lui par îngrijorați când îl văd așa,
Dar din moment ce așa este el, acesta este motivul pentru care mulți din subordonați
Fac tot ce pot pentru a-l sprijini.


La sfârșitul petrecerii, figura lui amețită este adorabilă.
Și bărbații ca el sunt grozavi.
Are mulți prieteni buni.

Cum era de așteptat,
Cei care stau în vârf trebuie să preia inițiativa de a face prima mișcare.
În ultimul timp, sunt prea multe personalități arogante.


Să stai în vârf nu înseamnă că ești pus în vârful unei piramide.
Piramida este de fapt inversată, și ești de fapt chiar la baza ei, sprijinind-o.
Cred că aceasta este responsabilitatea de a fi în vârf, de a fi un lider,
De a fi președintele unei companii.

Asta este ceea ce am simțit în această zi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!