vineri, 13 octombrie 2017

Gackt blog – 17 februarie 2017

Zâmbetele vindecă oboseala

Pentru că am lăsat perdeaua trasă în camera de hotel
Am fost trezit de lumina soarelul ce bătea în fereastră.


Abia am dormit.
Ah, așa e...
Stau la hotel astăzi...m-am gândit
Și mi-am reamintit de locul unde eram.

Trebuie să merg undeva la ora 8 dimineață.
Trebuie să lucrez la dublarea versiunii în japoneză a filmului King Kong.
Apoi, este o conferință de presă PR imediat după asta.

Am fost în studio încă de dimineață
Și la început am început să fac flotări pentru a mă trezi.


Sincer, va fi mai greu dimineața
Dar este cel mai rapid mod de a mă trezi.

Imediat după asta, am început să înregistrez dublarea.
Mai întâi am încercat ce voce ar trebui să folosesc.


Am citit scenariul în câteva voci diferite
Și folosind vocea pe care echipa de producția a plăcut-o
Am început să înregistrăm.

La început, a durat ceva timp să-mi setez vocea, dar
A mers neașteptat de ușor și în timp ce mă odihneam
Munca a continuat să facă progrese.


Apoi, pe când munca era aproape pe jumătate făcută,
Am început să mă pregătesc pentru conferința de presă.


A sosit și Sasaki Nozomi-chan
Și amândoi am lucrat să ne aliniem vocile.
După puțină practică,
Am intrat direct în conferința de presă.

Pe la mijlocul conferinței de presă
A avut loc o dublare live pe care a trebuit să facem
Și după asta, conferința s-a terminat fără nici o piedică.


Ne-am îndreptat spre o altă locație pentru un alt program informativ,
Apoi am dat un alt interviu...
Apoi am călătorit iar și am dat un alt interviu...și repetăm.




După ce toată filmarea s-a terminat,
M-am întors pentru a termina restul de dublare.

Sincer, m-am întors la studio într-o stare extrem de epuizantă
Și am reluat înregistrarea a celei de a doua jumătate a filmul.

Înregistrarea celei de-a doua jumămate a filmului a fost mai dificillă decât mă așteptam.
Asta pentru că, scenele unde el țipă și urlă
Sunt toate în ultima parte.

Mulțumită acestui lucru, vocea mea e în bucăți.
Mă doare gâtul.
Mi-am cam forțat vocea.


Apoi, după înregistrare, am mai terminat încă o întâlnire
Și munca de pe aceea zi s-a terminat fără vreun incident.

După asta, am mers la
Ziua de naștere a unei prietene de a mea,
Care este ca o soră mai mică pentru mine.

Kohiruimaki-kun a sosit înaintea mea
Și toată lumea a început să mânânce mai întâi.


Proprietarul de la Sushishin și-a închis magazinul pentru ziua de astăzi
Și a venit la o suită din Hyatt
Pentru a-și prezenta mâncarea de sushi aici.



Este destul de delicios.

A făcut în mod special ceva fără orez pentru mine
Și a fost excepțional de greoi, dar
Cu toate acestea, a fost extrem de delicios.

Am fost foarte fericit
Să pot sărbători pentru ea cu prietenii mei.


Nu am putut sta până la sfârșit, dar
Am putut petrece un timp reconfortant acolo.

În această zi,
Trebuie să mai particip la o altă petrecere.

Noaptea este încă tânără.

Ei bine atunci...presupun că voi da tot ce am mai bun.

Zâmbetele îmi vor vindeca oboseala.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!