miercuri, 4 octombrie 2017

Gackt blog – 28 ianuarie 2017

Acestea sunt ideile de bază ale lui GACKT

Dimineața a început cu o trezire rea.
Capul meu era amețit și aveam dificultăți să îl întorc.

Dar, după ce s-a terminat întâlnirea, a început un interviu imediat.

Nu a durat mult, dar
Am dat ce aveam mai bun pentru a răspunde la întrebările lor politicoase
Cât mai politicos posibil.

Să răspund la o atitudine sinceră cu sinceritate.
Asta este un fundament de al meu, ca GACKT.



Luptele care îmi sunt aduse vor fi înapoiate în îngăduință.
Și asta este un fundament GACKT.

Și așa, după ce s-a terminat interviul, am început înregistrarea vocală.
Este înregistrarea pentru climax-ul unui anime.
În cele din urmă, ne apropiem de finalul anime-ului.

Un sincer mulțumesc pentru persoanele care au sprijinit acest anime.



Am primit multe comentarii din Koreea și alte țări de asemenea.

Probabil că nu mă voi mai întoarce vreodată în acest studio
Care a devenit destul de familiar pentru mine. E puțin păcat.



2 episoade au fost înregistrate într-o sesiune, și în timpul extra, m-am antrenat.

Oriunde mă duc, mă asigur că timpul nu este pierdut.
Și asta, este un fundament GACKT .



Și astfel, m-am îndreptat spre prefectura Ibaraki.

M-am îndreptat într-acolo pentru a-mi împreuna mâinile
În fața mormântului fostului meu toboșar care a murit,
Pentru a sărbători ziua lui de naștere.
Distanța e mare, dar deja sunt obișnuit.
Când am sosit acolo,
Zona era întunecată și rece.


După ce m-am rugat, am fost să-i vizitez familia și am luat cina împreună.
Îi întâlnesc doar de două ori pe an dar, las un oft de ușurare când le văd zâmbetele vesele.

Am început să vorbim despre mașini, și într-o clipită, timpul a zburat.



Și astfel, m-am îndreptat spre Haneda și am părăsit țara.
Mă așteaptă înregistrările peste hotare.

Oricum, Japonia a fost rece.
Am răcit...

La naiba.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!