sâmbătă, 14 octombrie 2017

Gackt blog – 20 februarie 2017

Cum era de așteptat, Kyoto este grozav!

Am început prin a ieși de dimineață
Pentru evenimentul GemCerey din Kyoto.

Imediat după ce am sosit la sediul central GemCerey
Mi-am făcut flotările înainte de întâlnire.
Ei bine, este o rutină zilnică.


Apoi, am intrat în întâlnire.
Am trecut prin toate lucrurile cu multă grijă,
Vorbind despre concept și design
Pentru noile produse.


Sunt foarte fericit că ceva ce am plănuit și creat de unul singur
Poate fi oferit în lume astfel.

În trecut, era o limită
Între lucrurile pe care voiam să le fac și lucrurile pe care pot să le fac, dar
Acum a devenit posibil pentru mine să fac lucrurile după satisfacția mea.

De exemplu, acum suntem chiar capabili
Să lansăm o varietate de culori diferite pentru acești ochelari de soare.


Chipurile japoneze pur și simplu
Nu se potrivesc cu produsele străine.
De aceea, am lansat ceva
Care se potrivește comfortabil cu înălțimea nasului asiaticilor,
Ce este nimerit pentru forma feței asiaticilor.
Și care, desigur, este grozav de asemenea.


La fel este și pentru ceasurile de mână.
Dacă este să fiu specific în legătură cu lucrurile,
Cu siguranță nu se va mai termina, dar
Să fac asta detaliat, a început de fapt acum câțiva ani în urmă.


În cele din urmă, astfel, am terminat
Ceva ce pot purta pe mâna mea.

Am verificat fiecare produs
Să mă asigur că nimic nu este greșit.



De data aceasta, ținem un eveniment
Care se adresează direct acelor persoane
Care sunt interesați de asemenea bijuterii.


Am verificat fiecare design detaliat final
Și va fi livrat tuturor.
Este un lucru fericit.



Tuturor celor care mi-au adus o asemenea bucurie imensă
Aș dori să le mulțumesc sincer la toți.

Evenimentul a durat 5 ore, dar
A fost grozav că am făcut asta.

Evenimentul s-a terminat fără nici un incident
Și cu toți am făcut o rundă de încheiere de flotări.
A fost o scenă ce părea ca un eveniment de sport.


După ce am fost la sediul central GemCerey VARTIX,
Am mers pentru un ultim bol de ramen pentru a-mi încheia timpul petrecut în Kyoto.

Este ramen-ul anual ”Miyoshi”.


Ca să fiu mai precis,
De data aceasta este mai mult ca ”Raa-ul lui Miyoshi”.

Fără tăiței, am încercat să mânânc doar cu multe ingrediente,
Dar și asta este delicios.


Să transformi asta într-un produs ar putea fi posibil.
Este unul dintre preferatele mele.

Satisfăcut,
Brusc, mi-am făcut drum spre gara Kyoto.

Zona principală din gara Kyoto este excepțional de rece.
M-am simțit și puțin trist, dar
Și asta face ca timpul meu aici să fie mai plăcut,
Așa că am așteptat trenul-glonț.

Zona principală era plină cu pasageri,
Ca atunci când am sosit prima dată în gară, dar
Inima mea a fost salvată de zâmbetele studenților care mi-au făcut cu mâna.

Imaginea cu mine înghețând în timp ce aștept la gară
Este una care apare deseori, din moment ce nu prea mă împac cu frigul.


În ciuda acestui lucru, cum era de așteptat,
Kyoto este minunat!

Voi veni iar.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!