joi, 5 octombrie 2017

Gackt blog – 29 ianuarie 2017

Fața adormită a unui campion este exact ca a unui campion

Am ajuns în siguranță la aeroport.

Oricum, sunt somnoros.
Presupun că e din cauză că nu am putut dormi deloc în avion...


Și astfel, am început antrenamentul exact ce am ajuns acasă.
Și Takumi, s-a ”închis” de la intensitatea lui...

Ca de obicei, fața lui adormită este excepțional de urâtă,
Așa că m-am gândit ”Pur și simplu trebuie să fac poze”
Și am început oricum să încerc să fac poze din diverse unghiuri.




Hm, a ieșit destul de bine.
Cum era de așteptat de la Takumi.
Doar campionul asiatic poate face asta.

Ei bine, presupun că pentru campionul asiatic, nu contează ce face huh...
Mă face să fiu gelos...

Și astfel, după ce m-am odihnit puțin, am început înregistrările.
Am progresat destul de bine dar,
Fără a termina, am mers să iau cina cu toată lumea.


După ce am venit acasă,
Am avut parte de o exersare relaxantă de poker cu energeticul campion asiatic.

Răceala mea a mai trecut.
Cum era de așteptat, să fiu într-o țară caldă
Îi permite corpului meu să se recupereze mai repede.

Poate ar trebui să și beau puțin...
Se pare că noaptea campionului va continua ceva timp.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!