joi, 5 octombrie 2017

Gackt blog – 3 februarie 2017

Locul unde prima impresie a localurilor este determinată

Ei bine, am sosit în Japonia.
Mă duc să atac departamentul editorial acum...
Dar glumesc, am venit înapoi în Japonia pentru o zi să filmez videoclipul.
Este prea frig...



Momentul în care ușile avionului s-au deschis,
A venit un aer rece.
Și în timp ce mă gândeam ”Ce naiba e cu frigul acesta!”,
Am privit pe o parte, și fratele în pantaloni scurți tremura.

”Normal că asta avea să se întâmple!” m-am gândit și m-am îndreptat spre ieșire.
Lumina soarelui este orbitor de luminoasă...


Chiar și așa.
Ce este asta? Cât de lung este holul acesta?
Am continuat să merg și să merg dar nu pot vedea ieșirea.
Încotro mă îndrept...?
...Ah, spre ieșire...




Distanța pe care trebuie să o parcurgi în Haneda este serios de lungă.
Considerând asta, Haneda este foarte bine construit.
Este întotdeauna destul de rapid oricând trec prin vamă doar cu bagajul de mână.
Dar uneori, ofițerii de vamă cu atitudine rea chiar apar.

Desigur, e posibil să uite să salute după ce au văzut tot felul de oameni zi după zi.
Dar voi sunteți chipul Japoniei!
Acel gând îmi trece tot timpul prin minte ori de câte ori
Întâlnesc ofițerii de vamă cu o atitudine rea.


Când a lătrat la mine ”Pașaportul!”,
Nu m-am putut abține să nu spun ”Nu este un mod mai bun de a o spune?”.
Sunt persoane pe care nu le poți suporta, în special printre ofițerii tineri.

Cu asemenea persoane prefer să nu îmi pierd cumpătul
Și să mă comport ca un gentleman, dar
Dacă atitudinea lor devine ursuză,
Ajung să spun ”Haah?!”.

Sunt încă un copil.
Dimineața aceasta am fost destul de ghinionist
Să întâlnesc un ofițer de vamă cu o atitudine rea și o voce mică.

Se pare că nu am completat un câmp, dar
El pur și simplu a bânguit ”Adresa...”,
Nu am înțeles ce a spus, așa că am spus ”Eh??” și m-am apropiat.
Apoi din nou, ofițerul de vamă a bânguit ușor ”Adresa...”.

Doar atunci am realizat că probabil am uitat să completez un câmp.
Dar totuși, m-am gândit, nu era o modalitate mai bună de a-mi spune asta?

Indiferent de cum privești, sunt mai în vârstă decât el
Și asta nu este o atitudine pe care o folosești când vorbești cu cineva mai în vârstă ca tine?
Instant clocoteam de furie.

Tocmai atunci, o persoană din staff mai în vârstă
Care a văzut ce se întâmpla a venit în fugă,
Spunând cu un zâmbet
”Este în ordine. Te rog să înaintezi”

Cu un zâmbet de asemenea, i-am spus
”Mulțumesc foarte mult”
Și el a spus ”Ah...ești atât de grozav”.
M-am rușinat că m-am enervat.

”Nu, nu” am spus cu o plecăciune, și am ieșit pe poartă.

Cred că este greu pentru ofițerii de vamă
Să se descurce cu atât de multe persoane diferite în fiecare zi.
Mulțumesc pentru munca depusă.


Pentru că voi sunteți la intrarea în Japonia, dacă puteți să zâmbiți, vă rog să o faceți.
Anxietatea simțită de oamenii care vin de peste hotare
Cu siguranță va mai scădea puțin.

Când călătorim peste hotare,
De câte ori nu am fost ofensați de atitudinea nepoliticoasă a ofițerilor de vamă americani.
Întotdeauna mă întreb, suntem noi o țară la fel de arogantă ca America?

Nu avem nevoie de asemenea atitudini în cultura noastră.
Nu suntem dușmani.

Oricum, înainte de a mă îndrepta spre studio-ul de filmare,
Am făcut o vizită la dentist pentru a-mi verifica dinți.


Să mă gândesc că de fapt am putut da peste un prieten
Pe care abia dacă îl pot întâlni din cauză că programele noastre nu se potrivesc.
Am privit înspre partea mea și l-am văzut pe SUGIZO stând acolo.
”Eh! Ce faci aici? SUGIZO!!” m-am gândit, de ce naiba am întrebat așa ceva
Când evident suntem într-un loc ce ține de igiena dentară,
Dar eram prea fericit să-l întâlnesc după atât de mult timp.

Cum era de așteptat, era prea dimineață devreme,
Așa că nu prea era lume.

Cam după o oră, verificarea mea s-a terminat, și apoi am mers la depilare.
Și asta este o altă mentenanță uzuală pe care trebuie să o fac.

Apoi, va fi timpul în curând pentru filmare.
În timpul depilării, voi dormi.

Noapte bună.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!