marți, 3 octombrie 2017

Gackt blog – 18 ianuarie 2017

Odată ce ai renunțat, s-a terminat

Semifinalele evenimentului principal din turneul Asian de Poker 2017.

A fost un meci minunat ieri.

Ei bine, asta este mai mult pentru chitaristul Takumi decât este pentru mine.
În ziua anterioară, a avut doar 100.000, și noaptea trecută
Mintea lui a fost chinuită de întrebarea ”Cum pot să duc o luptă...”

Dar la sfârșitul acelei zile,
Remarcabil, a ajuns la sfârșit cu 1.19 milioane.


Ce m-a făcut mai fericit decât el câștigând mai mult de 10 ori jetoanele sale
Este că a pus în practică ceea ce spun eu mereu, ”Nu renunța până la sfârșit!”.

Niciodată să nu renunți. Odată ce ai renunțat, s-a terminat.

Și asta, este o mare lecție de viață.

Niciodată nu ar trebui să renunți indiferent de ce se întâmplă.

Trebuie să lupți cu o voință puternică până la sfârșit, exact până la sfârșit.



La sfârșitul semifinalelor (a treia zi), aveam 720.000,
În timp ce el era aproape pe urma jucătorului de pe primul loc cu 1.12 milioane.
Așa cred.

Este frumos să ai trei jucători japonezi rămași la masa finală.



Ce este păcat este că acum, jucătorii chinezi și coreeni sunt mult mai puternici decât noi.

Unul dintre motivele pentru asta este datorită
Unei inabilități de a crește nivelul general
Pentru că nu există o piață în Japonia.

Sunt fericit că datorită faptului că noi am reușit să ajungem în finale,
Multă lume începe să aibă un interes în poker
Ca fiind un sport al minții, și speram ca asta să se întâmple.


Asta fiind spusă, ieri, un reporter de la Shukan Shincho a venit la locație.

Din moment ce s-a dovedit a fi mai gentelman decât mă așteptam
Și a lăsat o impresie că era serios,
Am fost de acord să am un interviu cu el.

Ar fi putut fi amuzant dacă am fi vorbit astfel și ei încă să fi scris ceva diferit,
Dar el a depus tot efortul de a veni până aici.
Mă face să vreau să iau masa cu el măcar o dată.
El, ca și mine, este un japonez, si un asiatic.

După ce m-am dus peste hotare, am devenit conștient de diferite lucruri.
Slăbiciuni, puteri, și bunătate de asemenea.

Ei, este timpul să încep antrenamentul! Este deja dimineață.



În cele din urmă, finalele sunt astăzi! Finalele!!

Să ajungem cât de departe putem cu toată puterea noastră fără a renunța!

Ossha – !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!