luni, 23 octombrie 2017

Gackt blog – 8 martie 2017

Povești din Noua Caledonie ”Prieteni dragi”

Astăzi, pentru a sărbători ultima zi a tuturor în Noua Caledonie,
Ne-am adunat la cafenea după amează și ne-am pregătit pentru eveniment.


M-am îndreptat spre cafenea puțin mai târziu din cauza antrenamentului
Și prietenii mei erau deja amețiți și pregătiți.


Pentru a sărbători ziua lui Takumi,
Am pregătit o surpriză,
Și după ce s-a terminat cu bine,
Ne-am îndreptat spre oraș.


Chiar și așa, nu este nimic în oraș.
Am crezut că era un oraș de turism, dar
Hotelurile de lângă mare operează pe cont propriu
Fără vreo funcție de turism oferită de țară.

Ei bine, nu este pentru a spune că nu pot face asta, dar
Chiar dacă prețurile sunt așa mari,
Economia nu se mișcă, presupun...că este de îngrijorat.


Pe drumul spre oraș,
Marea este aliniată cu iahturi și bărci, dar
Presupun că sunt doar ancorate aici
De cei bogați din lume.
Nu sunt deținute de localii care locuiesc aici.


Am sosit în parc și ne-am plimbat prin jur.
Absolut nimic.
Doar cu localii, care au terminat lucrul, așteptând pentru autobuze,
Nu prea sunt turiști plimbându-se prin ora.
Îți dă impresia de un oraș părăsit.

Ne-am gândit să mergem la o cafenea, și ne-am uitat în diverse locuri, dar
Nu era nici o cafenea de găsit.

Și atunci, în timp ce mergeam pe o alee lăturalnică,
Am găsit o clădire drăguță abandonată și am decis să facem poze acolo.


Am stat cu Takumi și am făcut o poză cu aceeași poziție
Apoi maestrul poker Igu Igu și câștigătorul de această dată, Shiga-chan
Au încercat să facă o poză în același fel.


Dintr-un anumit motiv...este amuzant...

Chiar și când am făcut o poză cu toți bărbații stând jos,
Dintr-un anumit motiv, doar Igu Igu pare gay...
Mă întreb dacă creează un nou personaj...


Ei atunci...
Într-un oraș fără nimic,
Încă sunt multe cu care să te joc, așa cum este.
În timp ce facem astfel de poze
Este în ordine atât timp cât ne creăm propria nostră joacă.

După ce am mai mers ceva, un vas de linie era ancorat înaintea noastră.
Când ne-am apropiat să ne uităm, este mai degrabă mare.
Din moment ce urăsc bărcile, nu simt nici un farmec, absolut deloc.


Presupun că sunt multe persoane în lume
Cărora le plac astfel de lucruri.
Să mergi într-o călătorie pentru câteva luni pe mare...

Doar să fiu eu pe mare
Probabil îmi va cauza chelirea în mijlocul călătoriei.
Va trebui să-mi schimb numele din Gakuto în Tsurutto.

Și astfel,
Cafenelele au fost în cele din urmă închise peste tot
Și am decis să ne îndreptăm spre un restaurant.

Presupun că faptul că toate cafenelele sunt închise seara
Înseamnă a spune că nu există nici o motivație.
Este din cauză că nu au obiceiul de a se relaxa într-o cafenea.

Se pare că este o lege în Noua Caledonie
Care îți interzice să lucrezi pentru mai mult de 8 ore, dar
Chiar și așa, își țin deschise magazinele prea puțin timp.
Doar MacDonald este deschis.
Își au prioritățile puse greșit.

Turiștii devin din ce în ce mai puțin comuni.
Dacă economia se învârte în jurul unei destinații turistice
Cred că este mai mult din ceea ce ar trebui să facă.

Am sosit la restaurantul care îmi place
Și am decis să mânânc friptură.
Vita în Noua Caledonie este ieftină, dar
Simt că carnea slabă este destul de delicioasă.



Am fost cel mai șocat când
Am avut o astfel de carne slabă, de acest calibru, de data aceasta.
Am simțit că era o carne slabă de o calitate destul de bună.

Chiar dacă fibrele sunt bune,
Gustul nu este simplu deloc.
Referitor la corp, carnea slabă este cu siguranță încă mai bună.


Carnea din Japonia, care are prea multă marmorare,
Este prea puternică cu grăsimea, și gustul este bun, referitor la corp, daar
Trebuie să reduci numărul de consumare,
Sau altfel, îți vei distruge corpul.

În timp ce așteptam un taxi
Am stat pe o bancă de-a lungul coastei și ne-am uitat la mare.


Igu Igu și Takumi au sărit
Și au scris sentimentele mele
Pe amintirile din Noua Caledonie.


Da, cel mai bun!

Vârstele noastre sunt diferite, dar
Amândoi sunt prietenii mei dragi.

Nu pot uita ce a spus Igu Igu la sfârșit.

”Waka! Tocmai acum...spatele meu a pocnit!!
Cu siguranță e de la asta!!”

Capitolul final al poveștilor din Noua Caledonie a sosit în siguranță.
Mm, final fericit, final fericit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!