sâmbătă, 14 octombrie 2017

Gackt blog – 21 februarie 2017

Încă este extrem de frig afară...

Astăzi m-am antrenat de dimineață.
M-am trezit destul de devreme
Pentru înregistrarea finală pentru anime-ul ”TRICKSTER”.



Desigur, este doar stresul
De a nu putea lua ceaiul
Pentru că sunt ocupat.

Dacă acesta este cazul, aș vrea să mă trezesc chiar și cu o oră mai devreme
Doar ca să mă bucur relaxat de cafeaua mea.

Am avut o întâlnire cu secretara mea
În timp ce mi-am băut cafeaua
La cafeneaua hotelului.

După asta, m-am îndreptat spre studio
Și am început imediat înregistrarea finală.



Este doar pentru 2 episoade, dar de data aceasta
Am putut oferi o interpretare nebunească pentru puțin.
Abia aștept.


Am simțit că înregistrarea s-a terminat într-o clipită.
Și astfel, directorul a adus florile și
A spus că totul a fost finisat fără nici o problemă.


Apoi am făcut o poză cu staff-ul de producție
Și mi-am luat la revedere de la ei în timp ce spuneam
Că ne vom mai întâlni iar, într-o zi, undeva.


Și astfel, m-am dus la un interviu
Pentru a vorbi despre înregistrarea finală
Și noua melodie ”Tsumi no Keisho”.



În timpul interviurilor, tind
Să mă îndepărtez de subiect și să încep să vorbesc despre alte lucruri
Dar chiar dacă ia timp, mulți reporteri se bucură de acel timp cu mine.



După ce am dat 3 interviuri,
M-am îndreptat spre Grand Hyatt din Roppongi
Pentru o întâlnire despre un alt program.

În ciuda vântului excepțional de puternic
Am ținut întâlnirea noastră la terasă
În timp ce savuram ceaiul.


În orice caz, îmi plac terasele.
Mă simt depirmat în clădiri, în special în această zonă.

Este un sentiment ciudat totuși.


Eu de obicei resping invitațiile de a merge la o emisiune.
Sincer, este ceva la care chiar nu sunt bun și
Chiar nu pot ”citi” atmosfera.

De data aceasta, am spus ok la apariția a ceva pentru prima dată după mult timp
Și am întrebat în detaliu despre conținutul programului.

Ar putea fi din cauza emoților
Că nu mă pot comporta bine dar,
Asta sincer nu este nimic altceva decât stres.

Chiar și acum,
Urăsc comportamentul meu improvizat
Pe care nu îl pot comporta bine, dar
Ei bine, dacă ei spun că este în regulă chiar dacă este așa
Atunci este dificil pentru mine să-i resping.


Oricum, este foarte frig afară.
Dacă s-ar încălzi mai repede
Aș vrea să vin în Japonia mai des.

Anotimpul acesta este foarte neplăcut pentru mine.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!