sâmbătă, 7 octombrie 2017

Gackt blog – 4 februarie 2017

Filmarea s-a terminat la 5:30 dimineața...

Sincer, nu am dormit deloc,
Iar programul de filmare a fost destul de dificil dar
A fost o filmare pentru videoclip plăcută.

Am sosit în Japonia dimineață,
Și m-am îndreptat direct către clinică pentru o verificare dentală,
Urmată de o ședință de depilare, înainte de a merge la studio.

În cele din urmă, fără a dormi nici măcar puțin,
Am sosit la studio în Kanagawa.

Imediat, am făcut un antrenament ușor.
O oră mai târziu, filmarea a început.



Scena mea a început noaptea.
Filmăm după ce toate celelalte scene au fost filmate.
Conform programului, ar fi trebuit să începem de la 10 seara.

Deși sincer, nu mă așteptam să începem la 10.
Îl știu pe directorul Noda de mult timp de acum.

În trecut, am lucrat cu el pentru JESUS, REDEMPTION, GHOST,
Și multe alte lucrări.

Oricum, munca nu a progresat niciodată la timp cu el.
Ahahahahaha.


Oricum, nu mă plâng.
Cu alte cuvinte, doar recunosc că este un artist.

Desigur, cred că sunt clienți care nu cred că este bine că nu termină la timp.

După părerea mea, nu este o problemă atât timp cât produce un rezultat.
Comparat cu timpul necesar pentru a crea o parte,
Este un risc mult mai mare ca produsul final să fie făcut pe jumătate
Dacă îți pasă prea mult despre timp.

Cam pe când filmarea mea era pe cale să înceapă,
Am verificat scenele copilului.
Era o interpretare solidă, și asta înseamnă ceva.
Este excepțional de bun la a trece de la o stare la alta.


Actrița a sosit și a început să se pregătească.
Privirea și sentimentul aspectului ei, împreună cu
Interpretarea și puterea expresiei ei au copleșit studio-ul.

Cu toate extra-urile acoperite de sânge, am filmat diverse scene iar și iar.




La sfârșit, până ce am terminat de filmat scenele
În care nu eram eu inclus, era miezul nopții, unu dimineața.

De aici, au început să schimbe decorul
Și până am început să filmăm era în jur de două dimineața.


Mai întâi, a trebuit să facem testul de mai multe ori,
Apoi să confirmăm care sunt scenele necesare.
La un moment dat, a trebuit să aranjăm lucrurile,
Ca de exemplu cât de departe să mergem pentru a exprima ceva.

Oircum, este frig.


În mijlocul nopții, studio-ul este îngrozitor de friguros.
Este mult prea frig pentru mine care port doar un pulover.
Corpul meu este rece până în măduvă.

Pe la jumătatea filmărilor, temperatura corpului meu a scăzut prea mult,
Și moleșeala m-a atacat.
Când sunt pierdut în munții înzăpeziți, brusc mă simt somnoros.

Dar, destul de ciudat, este că mă face să mă simt comfortabil.



Dar desigur, nu pot dormi și de acum încolo filmăm de mai multe ori aceeași scenă.
În timp ce acumulăm scenele de care avem nevoie,
Și verific alături de director, am ajuns la scena finală.

Până ce filmarea s-a termina, era 5 dimineața.
Am reușit cumva să terminăm.


Toată lumea era epuizată, dar sentimentul de ușurare
Că am putut termina totul cu bine, a păstrat zâmbetele pe chipurile noastre.

Am încheiat cu sărbătorirea zilelor de naștere a lui Baru
Și a make-up artistului KOTA, care cad în această zi.



Mulțumesc tuturor pentru munca depusă.

Ei atunci, mergeți acasă și dormiți. Dormiți buștean.

Picioarele mele nu sunt sigure.
Pentru tot staff-ul și cast-ul implicat, mulțumesc pentru munca depusă.

Abia aștept terminarea acestei lucrări excentrice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!