joi, 19 octombrie 2017

Gackt blog – 1 martie 2017

Devotamentul lui ”Blanc” față de cea mai bună tehnologie și serviciu japonez

M-am trezit bine astăzi.
M-am trezit la sunetul ploii.

Am terminat repede antrenamentul,
Și apoi am stat înaintea oglinzii îmbrăcat în hainele pe care le-am ales astăzi.



Modul în care arăt îmbrăcat s-a schimbat puțin.
Probabil pentru că pieptul meu s-a mărit.


Când m-am dus în anticameră, ploaia era frumoasă.
M-am uitat la modelele frumoase făcute de ploaie pentru o perioadă de timp.



Aspectul copacilor se poate schimba în fiecare zi.
De asta nu mă voi sătura de ei indifierent de când mă uit.
Presupun că la fel e și pentru oameni.

Indiferent de vârsta lor, oamenii frumoși
Pot oferi farmec și sex appeal indiferent de cum se schimbă.


Aș vrea ca multe femei din lume
Să fie întotdeauna astfel.

M-am îndreptat spre Westin Hotel din KL
Să-mi aștept partenerul și să mă întâlnesc cu el,
Iar în timp ce așteptam, mi-am petrecut timpul savurând ceai.


Ne-am întâlnit și am mai vorbit,
Apoi ne-am îndreptat spre PAVILION Mall.

Acest PAVILION este punct cunoscut în KL
Și este un mall de elită.

Poate din cauză că este de înaltă clasă,
Fie că este în timpul săptămânii sau în weekend, nu se simte niciodată agitația.
Iubesc să îmi pot permite să mă simt atât de relaxat.

Astăzi, la al șaselea etaj al acestui mall,
Salonul VIP specializat în extensii pentru gene ”Blanc”,
Care a primit sprijin prin consulatații de la compania mea din KL, s-a deschis.


Petrecerea de deschidere va fi ținută în altă zi, dar
M-am îndreptat imediat la ușoara deschidere.

Ca unul dintre cei care va extinde
Cea mai bună tehnologie și serviciu din Japonia spre Asia de Sud-Est,
De data aceasta, am sprijinit expansiunea lui Blanc
În KL încă de la început.

Blanc deja s-a extins cu succes în alte țări din Asia de Sud-Est.
Motivul pentru asta este ceva ce și mie mi se pare interesant.

În mod normal, durează cam o săptămână, cel puțin, sau în jur de 10 zile, cel mult
Să învețe practicanții tehnicile de a face extensiile de gene,
După care practicantul va începe să ofere serviciul clienților ca artist de gene.

Blanc va dedica chiar și până la 4 luni
Să își lase practicanții să exerseze
Cele mai bune tehnici japoneze, de câte ori este nevoie
Înainte de a deschide, în cele din urmă, pentru public.
Acesta este unul dintre motive pentru care Blanc
Are success, nu doar în Japonia, ci și peste hotare.


Nu cred că sunt alte companii în aceeași industrie
Care își predau tehniciile în această măsură.

Așteptam cu nerăbdare asta
Și sunt foarte fericit că în cele din urmă s-a deschis.

Am aruncat o privire în salon.

Camera privată VIP, și camerele perechi
Sunt complet mobilate cu lucrări frumoase.



Cred că nu doar japonezii care trăiesc aici,
Dar și VIP-urile locale, care vor serviciul de înaltă calitate din Japonia,
Le vor plăcea asta.


Practicanții obișnuiți vor oferi de asemenea un număr din serviciile lor,
Cum ar fi, manichiură, masaje, faciale, și altele
Care este un lucru comun de făcut, dar
Blanc oferă doar servici de extensii de gene
Pentru a preveni scăderea calității în extensiile de gene.


Acest fel al lor delicat
Este ceva ce empatizez și îmi impresionează inima.

Sunt mândru să pot oferi cel mai bun entertainment
Pe scena mea pentru că rămân fidel în ceea ce cred.


Este ușor să faci compromisuri.

Am auzit că mulți bărbați fac și asta.
Data viitoare când vin înapoi în KL,
Am să încerc și eu să îmi fac o extensie la gene.

Mm, acesta este un lucru pe care îl aștept cu nerăbdare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!