joi, 12 octombrie 2017

Gackt blog – 14 februarie 2017

Drama obișnuită ”de scufundare”

Ieri a fost o zi foarte intensă.
Ca de obicei, m-am antrenat de dimineață
Apoi am făcut un duș.



Este un sentiment plăcut.
Pieptul meu se umflă treptat,
Iar tricoul meu arată de parcă e pe cale să se rupă.


Presupun că așa mă simt astăzi, m-am gândit,
Și mi-am schimbat hainele, apoi am făcut o poză.


Corpul este mai important decât oricare ar fi hainele.
Asta este tot.
Dacă ai grijă de asta, vei putea să o scoți la capăt cu orice ai purta.

În timpul zilei,
Ne-am adunat acasă la un om de afaceri local pentru o întâlnire.



Întâlnirea a durat 2 ore jumătate.
Sunt obosit...

Cum era de așteptat,
Să particip la o întâlnire în engleză este de două ori mai obositor.
Încă mai am multe de învățat.

Și așa, seara, am luat cina cu prietenii
Din Singapore, Japonia, și Malaezia și am vorbit despre muncă.




Aceasta s-a terminat după o oră jumătate
Și toată lumea a decis să înceapă a bea,
Iar ca de obicei, toți partenerii mei ”s-au scufundat”.



Și staff-ul ”s-a scufundat”, și în cele din urmă,
Cei dintre noi care nu au băut
Au vorbit mai mult cu cei care au supraviețuit
Și apoi am mers acasă.


Oricum, felul în care ea a ”murit” este impresionant.



Chiar și să o urcăm într-un taxi a fost destul de dificil.

Cortina s-a lăsat ușor peste drama obișnuită ”de scufundare”.
Jyan-jyaaan...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!