joi, 19 octombrie 2017

Gackt blog – 3 martie 2017

Pentru prima dată după ceva timp, Australia

Am sosit în Australia.
La aeroportul din Sydney pentru prima dată după mult timp.


Când mă îndreptam încoace,
Culorile norilor și cerului se schimbau.
Este un cer și o mare curată ca lacrima
Și înainte de a ateriza, străzile ce se desfășurau înaintea mea erau frumoase.



Imediat, am trecut prin verificările de securitate.
Ce este interesant este că
Ambele staff-uri, de la magazin și securitate, păreau energice.
Presupun că un asemenea personal plăcut și vesel printre staff-ul de securitate
Este de asemenea o caracteristică a acestei țări.



În timp ce mergeam în jos pe hol, încă o dată am observat
Că atât bărbații cât și femeile sunt, în orice caz, mari.
Recent, am crezut că corpul meu a mai crescut, dar
În ciuda acestui lucru, comparat cu staff-ul de la magazinul pe lângă care trecusem
Am simțit puternic că trupul meu este mic
Și cuvintele ”Ce naiba...” mi-au scăpat.


Atmosfera de la aeroport este un sentiment bun.
În loc să merg la locul pentru VIP,
Să mă plimb astfel mi se potrivește mai mult.

Era în curând timpul să mă îmbarc iar.
Am început să aud puțină franceză
Și am simțit un discomfort ciudat.

”Poftim...chiar dacă sunt în Australia
De ce este franceza vorbită aici...
Presupun că sunt turiști...”

Asta este la ceea ce m-am gândit, dar
Și ghidul a început să vorbească în franceză, și toată lumea vorbea în franceză.

În timp ce mă gândeam ”?????”,
Am început să îmi aduc aminte.

Ah, acum înțeleg...
Acum am realizat că Noua Caledonie
Este teritoriu francez!

Și ca de obicei, am râs de propria mea neatenție.

Oricum,
Oceanul este frumos când privești la el din cer.
Peisajul verde se întinde peste vastul pământ.



Deși este înnourat,
Peisajul care îmi dă o stare bună de spirit de întinde înaintea ochilor mei.

Când am privit pe fereastră după ce am aterizat,
Un aer relaxant a bătut.



M-am îndreptat imediat către imigrări.
Semnele sunt complet în franceză.
Chiar dacă am venit într-un asemenea loc, să știi franceză este bine.

Iubesc engleza care are un accent francez.
Dintr-un anumit motiv, pare sexy.

Și staff-ul de la imigrări au zâmbete minunate.
Și astfel, m-am dus în parcarea de la aeroport.



Mm, aerul este bun.
Cum era de așteptat, îmi plac aceste zone de țară.

Abia aștept să aflu ce fel de oraș este acesta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!