duminică, 22 octombrie 2017

Gackt blog – 5 martie 2017

Povești din Noua Caledonie ”Stilul Campionului”

Și pentru astăzi, mi-am făcut antrenamentul de dimineață
Și apoi am participat la un turneu de poker după amează, dar
Atât eu cât și Takumi nu ne-am descurcat bine,
Și la sfârșit, am pierdut de la jumătate cu rezultate slabe.


Ei bine, chiar dacă nu poți câștiga de fiecare dată,
Va deveni un meci cu multe la care să reflectezi.



Simțindu-mă teribil,
Am decis să ne plimbăm pe plajă noaptea.



Desigur, iluminarea de bun gust și-a făcut treaba, dar
Presupun că motivul pentru care mă simt în special liniștit
Este din cauză că sunt lângă mare până la urmă.



Mă întreb de ce sunetul valurilor îmi oferă o stare atât de liniștită...

În trecut, când am vizitat Madagascar pentru filmare,
Jumătate din staff a făcut toxinfecție alimentară și au ajuns să aibă febră
La cât de rău era mediul.
M-am îmbolnăvit și eu totuși
Și am pierdut 6kg din greutatea corpului meu.

Chiar dacă mă gândeam ca fiind o filmare mai dificilă,
În timpul șederii noastre acolo
Am petrecut câteva zile într-o vilă în fața plajei.

Filmarea a fost, ca de obicei, dificilă, dar
După ce terminam de mâncat noaptea,
Îmi amintesc că mă simțeam vindecat doar
Stând într-un scaun în afara camerei și ascultând valurile.

Îmi amintesc că am scris ”December Love Song”
În acel fel de mediu.
În timp ce ascultam valurile și mă gândeam la asta,
Am fost acaparat sentimental, când Takumi a strigat brusc.

”Nii-san, să facem poze din moment ce este excepțional de frumos aici!”

Am încercat să facem o poză stând în fața mării, pe mal, cu brațele noastre larg deschise.
Din moment ce este o asemenea sincronizare, am făcut aceste poze miraculoase.


Takumi a exclamat ”Ce grozav!” și
Igu Igu Tsuchikawa-san (jucător faimos japonez de poker) s-a uitat la ea și a spus
”Ei bine atunci, am să o încerc și eu” și a făcut aceeași poziție...


Mm, poza lui Igu Igu.
Arată exact ca scena finală din Platoon.
Mă întreb unde este diferența...

Apoi, Takumi a încercat, dar dintr-un anumit motiv, pare neconvingător.


Un chitarist care s-a înecat în mare când căuta ajutor pe o insulă părăsită...
Ei bine, ceva de genul.

Și astfel, ne-am dus la restaurantul ”Le Roof” pentru cină.
Să te aduni zgomotos cu un grup mare de prieteni la masă a fost plăcut.

Sincer, gusturile acestui restaurant nu sunt destul de bune,
Dar mediul este uimitor.
Parțial din cauză că este construit pe mare
Și de asemenea, pentru că rechini sunt hrăniți în mijlocul podelei principale.
Pe la jumătatea cinei, prietenii mei aruncau pâine și resturi.


Doar gândul de a cădea în asta este de speriat...

Cina a luat un ritm mai degrabă încet.
Când era timpul pentru felul principal,
Fiecare dintre noi aveam farfuria adusă înaintea noastră, dar
Dintr-un anumit motiv, farfuria lui Takumi este excepțional de mică...



Oare să fie că doar Takumi părea ca un servitor pentru ei...
Așa cum am crezut, ”Sunt nepoliticoși cu campionul Asiei la poker!”
Mi-am dat seama, și ei bine, asta este doar valoarea unei persoane așadar nu se poate face nimic.


Trebuie să pună efort în a nimeri stilul.

Poveștile amuzante din Noua Caledonie vor continua mâine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!