marți, 3 octombrie 2017

Gackt blog – 19 ianuarie 2017

Al 7-lea loc dintr-o constantă eșuare. Și asta este o abilitate. Păcat...

Ieri, o zi dificilă a început încă de dimineață.

Sau mai degrabă, în loc de a începe de dimineață, parcă a început de noaptea trecută...

De fapt, vecinii de alături au dau o petrecere pentru Dumnezeu știe ce motiv.
Nu am putut dormi deloc, și indiferent de câte plângeri am făcut,
Nu a fost nici o schimbare.

În cele din urmă, situația a continuat astfel până dimineață.
În jur de ora 7 dimineață, răbdarea mea s-a terminat.
Am sunat la recepție iar și iar, și am adus securitatea în afara camerei.
Chiar și după ce au fost avertizați, nimic nu s-a schimbat...


Totuși, am fost direct la managerul principal al hotelului și i-am zis
”Te rog să alegi între a-i muta pe cei din camera alăturată mie în altă cameră,
Sau să încep eu un acces de furie în camera de alături și să-i bat pe toți”.
Când în sfârșit au făcut o mișcare după ultimul meu avertisment,
Era trecut de ora 10 dimineața.
Am fost uimit de cât de surprinzător de încet răspunde hotelul.
În aceea noapte, mi-au lăsat o sticlă de vin pe masă, drept scuză...

Chiar în timp ce mă gândeam ”Ce naiba e cu hotelul acesta?”, am realizat că
Ei bine, nu pot schimba ce s-a întâmplat,
Și mi-am consumat furia în antrenament.



Apoi, am ajuns la masa finală fără a închide un ochi...



Oricum, am terminat runda finală pe locul 7.

Cu referire la acest rezultat, nu cred că am făcut vreo greșeală în cum am jucat.
Doar că nu am avut ce face.
Cu siguranță vor fi momente când voi pierde.
Dar am dat tot ce aveam să nu arăt regretul care îl simțeam pe fața mea.

După asta, am putut doar lăsa totul pe Takumi, și să îl încurajăm.



Între momente, și el putea calcula conținutul jocului și jetoanele,
Dar într-o clipită, a ajuns la 400.000.

Oricum, pe la jumătate, a urmărit ca un nebun drumul înapoi, asemeni unui zeu.

Apoi, cu o mână miraculoasă pe la jumătate, Takumi a răsturnat situația.

Deși era ca mersul pe sfoară, a ajuns pe primul loc în turneul asiatic,
Și poate fi considerat cu adevărat de top în Asia.


Lacrimile mele nu se puteau opri de bucurie, și propria mea supărare a dispărut altundeva.

Acum sunt 4 persoane în preajma mea care au câștigat astfel de turnee pe cont propriu.

Cu alte cuvinte, înseamnă că eforturile și nivelurile noastre cu siguranță nu sunt joase.

Desigur, încă sunt multe de învățat și mute lucruri de șlefuit.

Cu toate acestea, în acest moment, el este în vârf.


Sunt bucuros că am ajuns în acest punct,
Sunt foarte fericit că asta a dovedit că putem face orice dacă încercăm.

Victoria mea a fost amânată, dar asta va fi una dintre bucurii.

Ei atunci, mă îndrept spre aeroport acum.

Oricum, în poza pe care am făcut-o când eram cuprinși de bucurie,
Arătăm atât de mult ca niște copii că este amuzant.
Ce figură.

Ahahahaha.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!