joi, 19 octombrie 2017

Gackt blog – 4 martie 2017

Viața depinde dacă te poți bucura de ea cu pericol

Și astăzi, mi-am făcut antrenamentul de acasă dimineață.
M-am trezit rău, dar
După ce am făcut flotările, am simțit că m-am trezit reîmprospătat.



Chiar mi-ar plăcea ca oamenii care au o trezire proastă să încerce asta.


Corpul meu arată delicios.
Mă întreb de ce.
Este aproape de impresia splendorii la care mă gândesc când văd un porc negru.
Mă întreb dacă textura este delicioasă...

Acum mult timp,
Deseori spuneam cuvântul ”delicios”.
Este normal pentru mine, dar
De exemplu, când vizitez un acvariu
Și să văd mulți pești înotând,
Neatent, cuvintele ”Pare delicios...” ar ieși pe gura mea.

”Asta nu este ceva ce ar trebui să spui!”

Am multe amintiri cu părinții mei supărându-se și spunând asta.
Este ciudat până la urmă...

Lăsând asta deoparte,
Vremea s-a îmbunătățit și plaja este minunată.



Este marea cea care reflectă culoarea cerului,
Sau cerul este cel care reflectă culoarea mării,
În orice caz, peisajul este frumos.



Peisajul urban este foarte rustic.
Ar fi grozav totuși dacă nu erau așa multe persoane.
Este un număr neobișnuit de mare de japonezi.



Nu contează la ce restaurant mă duc,
Japonezii sunt gloată acolo.
Asta ar putea fi un priveliște pe care nu am văzut-o de mult timp.

Din moment ce este timpul de absolvări,
Tinerii ies în evidență.
Câteva persoane m-au strigat, dar
Cam toți erau tineri.


Am participat într-un turneu de poker dar
Rezultatele nu sunt bune.
Takumi a trecut în runda de calificare pe primul loc.
Este ceva măreț.



Chiar și așa,
Când m-am dus la zona de adunare unde era toată lumea în timpul pauzei,
Acolo erau doar francezi și japonezi.


Și asta este ciudat, presupun.
De data aceasta, este bine a spune că
Nu sunt alți asiatici deloc.

Ei bine, și pentru mine, dacă nu ar fi fost pentru turneu,
Probabil că niciodată nu aș fi venit în Noua Caledonie.

Sincer, pentru mine,
Stau prost la a mă descurca cu asemenea destinații aglomerate.
Personal, nu este nici un sentiment de a vrea să vizitez asemenea locuri deloc.
În schimb, aș prefera de departe
Să merg normal printr-un oraș
Și să intru în legătură cu viețile celor care trăiesc în aceea țară.


Și când vizitez Europa,
Deseori, în loc să vizitez locurile turistice,
Aș închiria o mașină și aș conduce acolo unde simt că vreau să conduc.

”Asta este periculos!”

Mi se spune desori asta, dar
Ei bine, pericolul este inclus în orice faci.
Deși, cred că viața depinde dacă te poți bucura de ea cu pericol.

Chiar și așa,
Încă am nevoie de mai multă practică.
Serios...
Peretele este destul de înalt.

Am să dau tot ce am.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!