joi, 5 octombrie 2017

Gackt blog – 30 ianuarie 2017

Fiecare dintre ei dorm bine!

Să mă trezesc dimineața aceasta nu a fost prea rău.
Deși, dacă mă trezesc în mijlocul nopții să beau apă,
Cu siguranță voi face flotări,
Asta e mai mult un obicei decât o rutină, totuși...

Apoi, dacă simt că mai pot dormi, mai dorm puțin.
Dacă mă simt treaz doar cu atât,
Voi începe să mă pregătesc sau ceva de genul.

După ce termin antrenamentul de dimineață,
Fac un duș.



Se pare că efectele de la Metal Muscle HMB,
Pe care îl iau de luna trecută, sunt destul de bune.

Ceea ce este cel mai surprinzător este că am auzit că
Este destul de efectiv chiar și pentru persoanele care nu s-au antrenat niciodată...

Ei bine, eu sunt unul dintre cei care se antrenează, așadar sincer nu îmi pasă de asta.

Forma corpului meu a devenit mai fermă, și chiar și zona umerilor a crescut mai mare.
Cred că la fel poate fi spus pentru dansatorii din jurul meu care folosesc de asemenea acest produs.



Când m-am dus în anticameră după ce am terminat pregătirile,
L-am găsit pe toboșarul Baru adormit pe canapea cu o față uimitoare.

Deși e bine că e rupt de oboseală de la antrenament.
Oricum, din moment ce e o față amuzantă, am făcut multe poze.
  


Apoi, m-am dus în studio pentru înregistrări.
Mai este încă destul de multă muncă de selecție pentru melodia înregistrată.
Încă nu este gata.



Și așa, am continuat munca în noapte,
Dar am ajuns să nu o terminăm.

În ciuda faptului că am mai rămas doar cu puțin...



Pentru că un partener de afaceri din Filipine a venit în vizită,
Ne-am îndreptat cu toți împreună la cină.



Copilul lui a venit cu el, dar crește prea repede.
Îl voi învăța ceea ce pot.

Dar, întotdeauna mă gândesc.
Sunt cu mult mai multe lucruri pe care m-a învățat el.
Este ciudat.



Înregistrarea va fi terminată până mâine!

Voi da tot ce am mai bun.


Produs de către GACKT

METAL MUSCLE HMB

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!