joi, 5 octombrie 2017

Gackt blog – 31 ianuarie 2017

Un nouă melodie terminată. Este un sentiment plăcut!

Antrenamentul este dur.
Der se simte doar că ziua a început urmată de sentimentul comfortabil de oboseală.


Am început imediat să lucrez la înregistrare.
Munca a progresat ușor, și în cele din urmă este terminată.

Munca aceasta a durat mult timp,
Dar am reușit să creem ceva bun.
Sunt foarte fericit.




Am făcut o melodie destul de intensă, după ceva timp.
Cred că ar fi fost un sentiment bun dacă ar fi fost interpretată cu o orchestră.

M-am chinuit puțin la referen,
Dar în cele din urmă am putut să o livrez cu un sentiment bun.

Se simte bine.




Oricum, astea fiind spuse,
Takumi a petrecut ceva timp pentru a comemora fața lui Baru
Și a încercat să-i facă fața strălucitoare.


Uh, scârbos...

Cum era de așteptat,
Astfel de lucruri sunt făcute să fie folosite de femei...

Și astfel, era timpul pentru
Sesiunea-live NicoNico pentru Blomaga.

A trecut ceva timp de când am fost atât de entuziasmați vorbind despre lucruri mărunte.




Imediat ce sesiunea s-a terminat,
Am făcut un duș și am ieșit la cină.

Era un sentiment bun, încât am făcut o poză.
Dacă priviți cu atenție, se vede jumătate de fund.
Ei bine.


Astăzi, partenerul meu de afaceri se întoarce în Filipine.
Am luat masa împreună pentru ultima dată.

De fapt, au întârziat ieri la aeroport, și au ratat zborul.
Astăzi se duc acasă de tot.

Sper că nu vor rata zborul.
Vreau să spun, nu ar trebui să-ți ratezi zborul, nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!