miercuri, 18 octombrie 2017

Gackt blog – 28 februarie 2017

Pentru ”a trăi grațios”

Și astăzi, m-am antrenat acasă dimineața.

Considerând că pot să fac atât de mult doar lucrând de acasă,
M-am gândit la ce să pun în metoda mea.


Imediat, mi-am schimbat hainele și m-am pregătit pentru filmare.

Aceasta va fi ultima zi de filmare.
Primesc un sentiment bun de la jeaca pe care am cumpărat-o ieri.


Când m-am dus în anticameră,
Toată lumea făcea flotări similare.


I-am învâțat pe toți cum să adauge flotările în pumni, dar
Au spus că nu o puteau face pentru că este prea dureros pentru pumnii lor.


Deși mă gândesc că ar fi fost mai bine să fi început prin a-și fortifica pumnii.

Pumnii mei au devenit astfel după decenii de muncă.


Mi-am făcut antrenamentul în timp ce mă prosteam zgomotos cu toată lumea
Dar la sfârșit, Takumi l-a împins pe Baru în piscină.

Privindu-l astfel,
Chipul toboșarului Baru a devenit mai plăcută.


Am început prompt interviul și filmarea.


A fost un interviu lung, dar
Am vorbit despre cum cred eu că ar trebui să te bucuri de viață,
Și atitudinea mea față de muncă,
Și mai multe despre KL în jur de 3 ore.



După ce am făcut asta și asta, într-o clipită,
Era timpul pentru difuzarea NicoLive din noapte.


De atunci încolo,
Programul de difuzare live lung de o oră
A venit și a trecut într-o clipită.

Am amenajat un set să fie folosit pentru NicoLive în cameră
Și presupun că nu e rău
Să îl ai valabil pentru a fi folosit oricând ai nevoie.

Soarele a apus într-o clipită.
În timp ce eram recunoscător pentru viața mea împlinită din prezent,
Am condus și m-am îndreptat spre localul unde urma să luăm cina.


Viața este mai scurtă decât credem noi că este.
De exemplu, cum trece timpul într-o zi.

Dacă ești ocupat din momentul în care te trezești dimineața,
Ameaza va sosi într-o clipită.
Similar este și copilăria timpurile spre părțile adolescente a vieții noastre.

După ameaza, te relaxezi puțin,
Și apoi, cât ești amețit, realizezi brusc că a apus soarele.
Aceasta este perioada de timp de la adolescența noastră până ajungem la vârsta de mijloc.


Viteza la care trece timpul, de la adolescență la vârsta de mijloc este excepțional de rapidă.

Este ca sentimentul pe care îl ai când
Seara devine noapte într-o clipită.

S-ar putea nici măcar să nu îți amintești
Ce fel de seară a fost.
Pentru că ai fost mult prea ocupat,
Nu ai observat frumusețea serii.

Nopatea pare să fie lungă, și într-o clipită, este miezul nopții.

Viața este mai scurtă decât credem.


Până când te vei putea întreba
Cât timp mai ai...?
Ai putea deja să ai 30.

Muncești cât de mult poți
Și când privești în urmă, tot ce găsești sunt lucruri pe care chiar nu ți le poți aminti.

Să îți petreci timpul într-o zăpăceală are o semnificație diferită
De la a petrece timpul încet, cu sens.

În mod neașteptat, talentul și efortul sunt implicate
În petrecerea ”grațioasă” și ușoară a timpului.

Când încerci să o faci,
Vei ajunge să realizezi că ai timp de pierdut.

Cum putem noi să ne bucurăm de a petrece timpul relaxat.

Am început să mă gândesc serios la aceste lucruri de când am început să trăiesc peste hotare.

În final, în acest ultim an, sau așa ceva,
Am ajuns să înțeleg sentimentul
De ”a trăi grațios” și să petrec timpul relaxat.

Ideea de ”a trăi grațios”
A fost ceva după care tânjeam în trecut, dar
Am ajuns să realizez că nu pot petrece mai mult timp decât mi-am imaginat.

Să mă gândesc că este atât de dificil.

Viața înseamnă să înveți în mod continuu.
Profund...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!