joi, 5 octombrie 2017

Gackt blog – 2 februarie 2017

Nu mă implica pe mine! Rezolvă-ți propriile probleme!!

Am început cu o dimineață sănătoasă...sau așa am crezut.
După ce am terminat cu antrenamentul zilnic, am făcut un duș
Și am făcut o poză de progres pentru a o trimite pe grupul nostru privat de antrenament ca update.


Ei bine, motivul pentru care fac poze la corpul meu gol în fiecare zi e pentru a trimite raport la acel grup.
Nu pentru că îmi place să fac poze corpului meu.
Deși oameni gândesc astfel...

Oricum, sunt cam 2 luni de când am dezvoltat acest obicei de a face o poză oricând sunt dezbrăcat.
Apoi verific cât de mult m-am schimbat de la pozele de acum 2 luni...
Aceasta este felul de muncă lumească pe care o fac în fiecare dimineață.

Apoi, îmi aleg ținuta pentru zi, și verific.
”Presupun....că asta simt să port astăzi”.


Am întrebat-o pe Angie care mă privea de lângă,
Dar m-a ignorat complet.




L-am chemat pe Henmi al nostru să mă ajute să setez difuzoarele pe care l-am cumpărat ieri.
După ceva timp, Henmi a venit în cameră ținând difuzoarele și și-a cerut scuze.

”Îmi pare rău că îți cauzez necazuri...”

Nu aveam nici o idee despre ce se întâmpla, așa că am întrebat ”Ce vrei să spui?”

El a răspuns ”Am fost numit într-un articol...”.

Am îngânat, și m-am gândit,
Chiar și problemele de iubire a președintelui companiei de management a studio-ului GACKT
Pot fi transformate într-un articol...
Am răspuns
”Deci chiar și tu ai devenit faimos, ahahaha”.

Dar el a spus ”Nu, numele lui GACKT-san a apărut pe prima pagină...”
Și liniștea a durat ceva timp.

”... ...Hey uite...se întâmplă iar, acest ciclu!”

Am spus, și apoi am citit articolul.
Ei bine, sincer sunt multe lucruri care vreau să le spun dar
Cumva, referitor la ceea ce au scris, de data asta probabil că este despre fraudă de donații
Sau o altă minciună pe care au scris-o ca adevăr iar.

Ridicol...
De când a devenit Sentence Spring o revistă atât de kitsch?
Ei bine, în fine. Cu toți sunt la fel.

Oricum, lăsați-mă să spun un singur lucru.

”Rezolvă-ți singur propriile probleme!!!
Nu mă implica!”

Asta este tot.
Nu am intrat în nici o dispută cu persoana pe care am prezentat-o.
Nu știu nimic, dar s-a întâmplat să se întâlnească la o petrecere,
S-a întâmplat să se îndrăgostească,
S-au certat și s-au luptat între ei,
Și s-au despărțit după propria decizie.

A fost doar în timpul sfârșitului anului trecut când Henmi
A început cu ”De fapt...” și mi-a spus despre.
La început nu puteam înțelege deloc ceea ce îmi spunea
Și l-am întrebat
”Despre cine vorbim?”.

Apoi pe la jumătate,
”Eh~~~~~serios?”
Este ceea ce am exclamat uimit.



Asta de fapt e din trecut dar, această persoană nu m-a mai contactat de mult timp
Când brusc, cam acum un an, m-a contactat deodată
Și a spus
”Mă voi căsători în curând așa că voi da tot ce am mai bun!”
Și la care am răspuns ”Să te asiguri că va fi așa!”
Și...asta a fost tot.

Ei bine, nu contează cine cu cine se întâlnește dar
Cel puțin rezolvă-ți singur problemele. Serios.

”De fapt, eu și ea,
Ne certăm și este un dezastru...” a spus.
La asta am răspuns
”Henmi, te poți descurca cu asta singur?”
Am întrebat, și el a răspuns
”Din moment ce este o problemă de relație între noi doi, am să ajung la sfârșitul ei de unul singur!”

Acel răspuns m-a convins că va fi așa.
Nu sunt nici măcar părintele lor,
Așadar nu este absolut nici un motiv pentru care să mă bag în problemele lor.

Așa că, două săptămâni mai târziu, suntem aici.
Pentru toți, voi mai spune asta încă o dată, așa că ascultați cu atenție.

”REZOLVAȚI-VĂ SINGURI PROBLEMELE!!!!”

Chiar și maimuțele sunt capabile de asta!?



Pe lângă asta, chiar dacă scrie ”iubită”...



Sunt...singur...
De asemenea, dacă vă uitați mai bine,
Deasupra cuvântului ”iubită” au adăugat un mic ”ex”.


Uwaa...câtă răutate...!!

Relația voastră nu are nimic cu mine?
V-am făcut vreodată ceva???

Mă enervați.

Și în cele din urmă, vorbesc despre lucruri serioase de acum încolo
Așa că țineți minte bine.

Ce este cu a-ți lua viața
Doar pentru că relația ta nu merge bine?
Toată lumea are astfel de experiențe rele.
Viața este plină cu lucruri care nu merg cum vreți.

În iubire.
În muncă.
Chiar și în relațiile tale cu prietenii și familia.

Să îți termini viața asta prețioasă doar din cauza asta
Este atât de stupid că chiar ai merita o muștruială!
Dacă ai fi un bărbat, te-aș trimite de aici zburând.

I-am spus deja lui Henmi, partea implicată de data asta,
Că trebuie să vorbească cum se cuvine cu ea.
Chiar l-am și admonestat, spunându-i că dacă a rănit-o într-un fel,
Ar trebui să-și ceară scuze și de la părinții ei!

Relația este între ei doi.
Nu este pentru mine sau pentru revistele săptămânale să intevină.

Oricum, din cauza asta, eram supărat că l-am ciupit.



Ah, mai lăsați-ne...
Supărat
Supărat...


Sunt atât de supărat
Că fața mea a ieșit ciudat...


Ei bine, mergem să mâncăm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!