miercuri, 4 octombrie 2017

Gackt blog – 25 ianuarie 2017

Trăiește viața cu o semnificație

Am fost pălmuit să mă trezesc ieri devreme dimineață.
Era pentru ședința foto a coperții CD-ului.

În primul rând, trebuia să filmăm videoclipul în aceea zi, dar
Din cauza schimbărilor conținutului, programul a fost schimbat,
S-a ales altă zi, așadar trebuie să vin iar în Japonia.

Ei bine, nu am ce face.
Abia aștept ca vremea să devină mai caldă.


Ei bine, ședința foto din dimineața rece s-a terminat,
Și m-am întors la studio pentru o întâlnire.



Aici, am discutat videoclipul și am adăugat iar mai mult conținut.
Deoarece cred că videoclipul de această dată va lua o formă nebună,
Cred că nu va fi permisă difuzarea sa în mod normal.



Ei bine, ceva ce are o astfel de apropiere este irezistibil mult mai amuzant.


Apoi, după ce s-a terminat întâlnirea, am înregistrat vocal.
Am continuat cu ce a rămas din ce ar fi trebuit să fi terminat de înregistrat peste hotare.
Cu acest sentiment de agitație, ne-am afundat în noapte.



Recent, am putut să mă ”închid” și să mă ”deschid”,
Așadar  am putut să mă odihnesc, dar în trecut, făceam asta în fiecare zi, 365 de zile pe an.
Dacă continuam așa, corpul meu s-ar fi prăbușit.
Sunt recunoscător prezentului eu, recunoscător.

Pentru că nu mai am mult timp, trebuie să-l petrec semnificativ.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!