luni, 23 octombrie 2017

Gackt blog – 6 martie 2017

Povești din Noua Caledonie ”Vacanță pentru inimă”

M-am trezit cu antrenamentul de dimineață.
Nu contează unde sunt, diminețile mele încep astfel.



Corpul meu arată destul de bine.
Ceea ce mă suprinde este că
Până și mușchii spatelui meu s-au făcut mai frumoși decât mă așteptam.


Am continuat să fac antrenamentul meu acasă în aceste ultimele 2 luni.
Nu am fost la sală nici măcar o dată.
În mare parte, deși am făcut doar aceste flotări speciale,
Această metodă este destul de efectivă,
Și presupun că se poate spune că această nouă metodă de antrenament acasă
Și Metal Muscle HMB sunt destul de efective.

(link)

Astăzi este o vacanță pentru inimă.
Am încercat să mă plimb pe plajă.
Este cât de cât cald, dar este un sentiment plăcut.



Sosind pe coastă, erau multe persoane care făceau surf cu zmeul.
Pare distractiv.



Dacă genunchiul meu stâng nu ar fi fost rănit
Aș fi vrut să intru și eu cu ei să încerc, dar
Chiar acum, doar să merg îmi provoacă dureri în piciorul stâng.
Trebuie să mă întorc în Japonia
Și să fac o radiografie să văd care este situația.

Numărul de vizititori europeni este uimitor.
Este un număr special de mare de francezi.
Vor francezi să meargă în locuri unde pot comunica în franceză?


Erau și un număr mărișor de francezi în Madagascar.
Gândindu-mă la asta astfel, ar putea fi o trăsătură ca și naționalitate...
Erau un număr mărișor de turiști și la piscină, dar
Ar putea fi rar că sunt doar câțiva asiatici chiar și acolo.

Acum, asiatici sunt peste tot.
Este o atmosferă ciudată.



Astăzi, fără a lua cina,
Am decis să iau doar prânzul pentru prima dată după mult timp.
Ei bine, deseori, în asemenea locuri, mâncarea este făcută doar din carbohidrați.

Am aruncat o privire la meniu, dar
Așa cum mă așteptam, carbohidrații erau peste tot
Și singurul lucru care l-am putut mânca a fost salata.

Salată Cesar a fost servită la masă.
Oricum, chiar dacă este doar salată, tot sunt fericit.

De când am venit în Noua Caledonie
Nu am mâncat legume așa cum trebuie, așadar
Chiar și acest lucru mă face foarte fericit.

În mod obișnuit, indiferent de ce fel de meniu este
Nu este nici un fel de legume scris în nici unul dintre ele.
Deși m-am tot gândit,
Să mânânci legume după ce te mai gândești încă o dată,
La un anumit punct, să nu mânânci la un asemenea echilibru îți va distruge corpul...

După asta, m-am adunat cu prietenii mei pe plajă
Și am băut cu toți.



Din moment ce și soarele era prea fierbinte
Într-o clipită m-am amețit și am adormit complet.


Ei bine, ocazional, să ai un asemenea GACKT este în ordine, presupun.
Și o astfel de vacanță pentru inimă apare.

Poveștile din Noua Caledoine sunt pe departe de a se termina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!