duminică, 15 octombrie 2017

Gackt blog – 24 februarie 2017

”Respect”

Fără a mă putea trezi complet,
M-am grăbit cu antrenamentul
Și m-am îndreptat spre studio.

Este ultimul lucru de făcut în Japonia.

După ce asta se termină, mă voi întoarce peste hotare
Și apoi încă o dată va trebui să continui înregistrările.


Am intrat în camera de schimbare
Și am terminat restul de flotări rămase de dimineață.



Corpul meu este exaltat și țipă...
Dar, nu este rău.

Make-up artist-ul meu a murmurat.
”O zi uimitoare în și afară...”

Nu este nimic grozav.
Lucrurile pe care am decis să le fac de unul singur ca rutină zilnică
Sunt la fel cu actul de a te spăla pe zi.

Dacă o faci în fiecare zi,
Te vei simți ciudat dacă nu vrei să o faci, dar
Dacă o faci doar ocazional, ar putea chiar deveni problematic să o faci.


Imediat, mi-am schimbat hainele și m-am dus la întâlnirea pentru emisiune.
Am spus asta ultima dată de asemenea, dar nu sunt bun la emisiunile televizate.



Am crezut că am înțeles conținutul, dar
Încă nu schimbă faptul că
Voi ajunge să fiu agitat de la întâlnire încolo.

Chiar dacă am apărut la aceeași emisiune de nenumărate ori,
Agitația nu este redusă.


Programul începe
Și privesc la duetul Downtown din colțul ochiului.

În ciuda faptului că am lucrat împreună cu ei de nenumărate ori înainte
De câte ori îi întâlnesc, am acest sentiment.
Sunt impresionat de către ei și mă gândesc,
Genul lor este diferit de al meu, dar sunt profesionești de clasă...


Chiar dacă ei doi vorbesc unul cu celălalt,
Felul în care au grijă de invitați este impresionant.
Impresia mi-a rămas de prima dată când i-am întâlnitt
Și nimic nu s-a schimbat.


Și mai mult decât orice,
Să ai pe cineva ca partenerul tău
Și să continui să lucrezi cu aceeși persoană în tot acest timp
Este un lucru foarte dificil de făcut.

Asta durează de decenii.
La fel se poate spune și despre trupe.

Să rămâi cu aceeași membrii de trupă timp de 10 ani
Este foarte dificil de făcut,
E posibil ca fiecare să aibă propriul lucru pe care vor să-l facă,
Ar putea fi plângeri sau lucruri care nu îți plac despre celălalt
Și motive pentru care devine dificil să continuați împreună
Vor tot apărea.

Cred că devii capabil să continui să lucrezi unul cu celălalt pentru decenii,
Doar dacă recunoști că celălalt este cel mai bun partener al tău,
Sau în alte cuvinte, fără existența ”respectului”,
Asta ar fi complet imposibil.

Respectul este un lucru interesant.



În trecut,
M-am adunat cu membrii unei anumite trupe
Și am avut o discuție cu tinerii muzicieni.

Copii aceeia au spus.
”Noul membru este nefolositor!
Este iresponsabil, și nu este punctual
Nu mă pot înțelege cu el!”

I-am răspuns cu asta.
”Pentru început, muzicienii sunt specie de oameni
Care nu se pot conforma cu societatea în mare.
În ciuda acestui lucru,
Să vrei ca asemenea persoane să fie punctuale
Sau să urmeze regulile...
Dacă ar fi putut face asta în primul rând
Presupun că ar fi putut lucra într-o companie cu un public general
Și în primul rând, așa ceva,
Presupunând că aș fi putut-o face,
Chiar dacă ar fi să mă prefac
Nu este nici un motiv pentru care să continui acest lucru.

Nu contează cât de enervanți sunt,
Chiar dacă sunt cei mai de joasă spiță,
Chiar dacă sunt niște nenorociți care nu își pot ține promisiunile,
Cel mai important lucru dintre toate
Este că îi pot face pe oameni să se gândească ”Tipul ăsta este într-adevăr grozav!”
Atunci când urcă pe scenă.
Astfel de persoane
Și persoanele pe care tu nu îți dai seama cum să-i controlezi
Sunt cei care strălucesc abnormal de mult pe scenă
Și eliberează o atmosferă și aură unică.

Când îți alegi prioritățile greșit,
Chiar dacă creezi o trupă cu persoane ușor de controlat
Și aduni o mână de oameni normali,
Crezi că publicul care va veni să vă vadă se va simți emoționată
Când văd o scenă care nu îi impresionează?

Dacă continuați să gândiți astfel,
Nu vreți putea niciodată să creați o trupă bună.

Întrebarea este,
Nu este felul tău de a te descurca
Cu asemenea persoane
O îndoială pentru calitățile tale de lider?

Dacă nu te poți descurca cu asta ca lider,
Atunci iese din discuție. Renunță la trupe”

Ar fi problematic dacă asta ar fi înțeles greșit, dar
Nu vreau să spun că este în ordine să îi lași pe muzicieni să fie iresponsabili.

Ceea ce am vrut să spun este
Să nu îți alegi prioritățile greșit.
Și dacă este respect,
Rolul de lider este să poți să te înțelegi cu cineva indiferent de ce fel de persoană este.

În asta,
Dacă este respect între membri pentru fiecare,
Aceea trupă sau unitate va fi, probabil,
Capabilă să rămână împreună pentru totdeauna...
Asta am vrut să spun.



Presupun că la fel poate fi spus și despre cuplurile căsătorite sau iubiți.
Sunt prea multe persoane care se despart din cauza a ce plac și a ce nu plac.
Rămân împreună pentru că se plac unul pe celălalt.
Se despart pentru că nu se plac unul pe celălalt.

Nu este nici o cale de a merge bine
Dacă mereu decideți dacă vreți să rămâneți împreună sau să vă despărțiți
Bazat pe sentimentele voastre de a place sau nu cealaltă persoană.

Vor fi timpuri când îi veți place.
Vor fi timpuri când veți fi enervați.
Vor fi timpuri când îi vei urî.
Cu toate acestea, dacă respectul există în relație,
Veți putea trece peste aceste mici emoți și ce nu.

Respect,
Respectul pe care îl aveți pentru celălalt,
Mai mult decât orice,
Este motivul principal pentru o relație ce continuă.

Haa, sunt obosit de la atât scris.
Ei bine, mă duc la cină.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!