miercuri, 4 octombrie 2017

Gackt blog – 26 ianuarie 2017

Pozele mele preferate pe care mi le-au trimis fanii

Mi-am sortat pozele puțin astăzi,
Așadar am să împărtășesc câteva poze pe care le-am salvat de la fani.

Prima, este o ilustrare Nemuri Kyoshiro.

Probabil că este făcută după o poză actuală dar,
Din moment ce este ceva ce a apărut pe când interpretam piesa de teatru Nemuri Kyoshiro,
Chiar îmi place această atingere delicată.


Următoarea ilustrație este una care mă are pe mine ca MacDonald,
E ciudat de drăguță și întotdeauna a fost o preferată de a mea.


A treia este probabil din perioada YFC când fanii au creat tricouri la fel,
Și au făcut o poză, iar eu am fost bucuros peste măsură de spiritul lor,
Așadar aceasta a fost întotdeauna o poză preferată de a mea.

Mulțumesc.


Următoarea poză este de la ședința mea din Macau dar,
Un fan mi-a trimis-o și când m-am uitat iar la ea,
Am realizat că îmi place să am părul scurt,
Așa că am păstrat-o din cauză că îmi place să am o astfel de tunsoare.


Următoarea poză este a unui număr de înmatriculare a unei mașini care este de fapt în uz.
Chiar vreau asta.
Cred că în America și alte state, cu siguranță este greu să o obții.
Oricum, numărul meu de înmatriculare a mașinii din Japonia este 5910 <<GACKT>>.


Următoarea poză este o poză preferată cu Angie a mea dar,
Ideea principală la ea este dezaprobarea lui Angie.
Iubire atât de profundă că nu poate fi exprimată.


Poza aceasta a fost făcută în 2005, dar pe atunci,
Deja începeam să vin cu conceptul pentru turneul LVL care a început în 2016.
Sună uimitor, nu?


La poza asta, mă uit când nu sunt într-o stare bună.
Este o poză pe care un fan mi-a trimis-o cu mseajul
”Când te simți doborât, uită-te la asta, te rog”,
Este una din preferatele mele.


Și aici este ultima.

Este o poză de la reclame doar cu o pălărie dar,
Dintr-un anumit motiv este amuzant.
Este imaginea mea de odihnă.



Aștept un colaj cu asemenea poze de la toată lumea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!