miercuri, 4 octombrie 2017

Gackt blog – 22 ianuarie 2017

Cel mai relaxant este în mașină și în poală

Am făcut antrenament pentru mușchi de dimineață.

Ei bine, este un obicei zilnic.


Apoi, înregistrări.
Am crezut că am terminat, dar până la urmă, trebuie să ne întoarcem în Japonia
Și să continuăm. Ce păcat.

Durează cam mult timp, dar înregistrăm o melode bună.
Trebuie să o terminăm cât mai repede posibil.

Noaptea, am condus singur, și am mers să iau cina cu toată lumea.




Asta este mașina mea preferată.
Cum era de așteptat, este plăcut să conduc singur.



Când am ajuns în oraș, era un trafic intens din cauză că este Anul Nou Chinezesc.
Deși nu este la fel de rău ca ieri.


Ei bine atunci, am să mă duc acasă și am să mă pregătesc să mă întorc în Japonia.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!