marți, 10 octombrie 2017

Gackt blog – 8 februarie 2017

Locul unde necazul unui bărbat vine

Am avut un vis ciudat, și mi-a fost greu să mă trezesc.
Dar trebuie să mă trezesc, și apoi am râs la cât de mult m-am foit și răsucit.

Am făcut oricum câteva poze.
Ai putea crede că sunt picioarele unei femei din unghiul acesta...


Ahahaha.
Angie era într-o parte, căscând cu o privire ce spunea ”Ce faci?”.

”Bine, bine, nu fă fața aia”, am spus și am început să mă antrenez,
Care a fost urmat de un duș.

M-am trezit imediat și am intrat în starea de bătălie imediat.


M-am schimbat repede în hainele mele și apoi am început să mă pregătesc să ies.
Hainele mele devin destul de strâmte.
Poate ar fi bine dacă aș urca cu o mărime...




După ce am savurat un ceai, m-am îndreptat spre spital.
Am făcut o verificare completă a corpului și a ieșit bine. Nici o problemă.
Condiția corpului meu pare destul de bună.


Nepoata mea Mai și-a luat o zi liberă
Pentru o plimbare cu mine pentru prima dată după ceva timp.
A trecut de asemenea mult timp de când am mers astfel.

Pentru că nu vrea să-i arăt fața,
I-am acoperit ochii și am făcut o poză.


După asta,
Împreună cu sora mea mai mare și Mai, noi trei,
Am petrecut cam o oră luând ceaiul,
Și am mai pierdut timpul gălăgioși până la întâlnirea mea.

După ce s-au dus acasă, mi-am terminat întâlnirea,
Și m-am îndreptat spre restaurantul unde mă așteptau prietenii.



Astăzi am luat masa cu prietenii jucători profesionali de poker locali.
Am vorbit despre diverse lucruril și ne-am simțit bine.

Ai crede că ne-am aprinde vorbind despre strategia de poker
Sau cum să o abordezi în special dar,
Până la urmă, subiectul principal a fost
”Cum te înțelegi bine cu o femeie?”
Și alte astfel de lucruri.



Cum este de așteptat, chiar și când trec granițele
Locul unde necazurile unui bărbat sosesc este același.

Ca de exemplu, cât de mult să îi oferi unei femei? sau
Cum îmi separ viața privată de cea de muncă? sau
Cum să conversez cu creatura cunoscută ca ”femeie”
Pentru care noi bărbații avem dificultăți în a o înțelege? și altele.

Așa cum există ”discuții ale fetelor” în lume,
Există și ceva numit ”discuții ale băieților”.

Bărbații din lume întotdeauna se provoacă pe ei înseși
Cu creaturile invincibile cunoscute ca femei.

Mm, dificil...


După ce am terminat de vorbit despre asta,
Toată lumea a mers la mine acasă și am exersat puțin poker-ul.

Zonele în care suntem încă verde
Au fost punctate de fiecare,
Și s-a terminat cu mine pe locul doi.

Încă nu ajung la lovitura finală.
Am nevoie de mai multă practică.

Ei bine atunci, e timpul de culcare.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!