vineri, 27 octombrie 2017

Gackt blog – 14 martie 2017

Întoarcerea bruscă în Japonia pentru evenimentul din această seară

Ieri, pentru prima dată,
Am făcut 3 seturi din flotările speciale 50-30, fără oprire.
Am simțit puternic că am făcut un progres în timpul creșterii mele în aceste 2 luni.

Cu timp de petrecut, mi-am îndreptat spre aeroportul Davao.
Am intrat ușor în aeroport ca de obicei.
Îmi amintesc majoritatea chipurilor staff-ului.


În salonul VIP, s-a întâmplat să dau peste Jerry, un prieten de al meu
Care este un consilier apropiat a președintelui Duterte.


Am vorbit cu el o perioadă
Și apoi m-am îndreptat spre avion.


Aeroportul era mai degrabă aglomerat, dar încă are sentimentul de aeroport în zonă de țară.
Până în 2020, va fi un nou aeroport internațional construit aici.
Presupun că va fi ceva ce va schimba dramatic aspectul orașului.

Când privesc în jos din cer, munți întinși puteau fi văzuți.
Încă o dată, îmi iau la revedere pentru o perioadă.


Într-o clipită, am sosit în Manila.
Aeroportul din Manila deja are prea multe plecări și sosiri de care să se îngrijească,
Așadar este ceva normal să spui că vor fi cu siguranță întârzieri.



Întotdeauna este un rând lung de avioane ce așteaptă să poată decola.


Am petrecut cam o oră în sală
Apoi, m-am mutat la avion.


Soarele deja a apus, și orașul Manila este colorat de iluminarea sa.


Privind în jos de aici, Manila este destul de frumos,
Dar spațiile sale sunt de fapt înguste cu clădiri aliniate una lângă cealaltă,
Și traficul este complet teribil.


Cât despre a sta acolo, mă gândesc ”Mm...” cu îndoială,
Deoarece traficul greu apăre în fiecare zi fără greșeală.

Și pe când începusem să ațipesc în avion, am fost înștiințat că am sosit în Haneda.

Zborul a trecut într-o clipită.
Când am sosit în Haneda, m-am dus spre locul unde staff-ul meu mă aștepta.
Era deja în jur de 1 noaptea.


Dar, din moment ce m-am gândit că ar fi o pierdere să merg direct acasă astfel, am mers la un bar
Și am avut o întâlnire despre apariția surpriză a evenimentului de astăzi.

La sfârșit, era 5 dimineața când am terminat.
Ar trebui să fiu somnoros.

Abia aștept să văd zâmbetele surprinse ale tuturor de la eventimentul de astăzi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!