duminică, 29 octombrie 2017

Gackt blog – 17 martie 2017

Nu mă simt prea bine astăzi...

Mi-am făcut antrenamentul de dimineață la hotel.
Astăzi, nu mă simt bine de dimineață...

M-am îndreptat direct către studio-ul de filmări.
Încă nu s-a spus oficial, dar este pentru o anumită reclamă.

Am intrat în studio și ne-am provocat unul pe celălalt
Cu rezultatele de la antrenamentele din ultimele 2 luni
Și am ajuns să facem și mai multe flotări.



Cumva am reușit să câștig, dar
Nu am putut să ascund cât de rea era situația mea.
Va fi mâine, dar ar trebui să merg pentru o perfuzie.

Imediat, am ținut întâlnirea pentru filmare
Și se pare că va dura mai mult timp decât mă așteptam.
Sunt multe scene...


Filmarea a început.
Într-unul dintre scenarii,
A trebuit să arăt o varietate de expresii, așadar am început să facem scenele de test.



Deși se făcea un progres încet la început
Treptat, viteza filmării a crescut.
Am reușit să obținem câteva cadre amuzante
Care au creat râsete între momente.



Nu pot spune mai mult de atât.
Apoi ne-am îndreptat către cadrele continue.


Cadrele continue au fost făcute de către cameramanul K, alături de care sunt obișnuit tot timpul,
Așadar, am progresat și mai repede prin asta.

Chiar și așa, nu mă simt bine...
Presupun că mă voi odihni puțin astăzi și mă voi pregăti pentru mâine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!