duminică, 29 octombrie 2017

Gackt blog – 15 martie 2017

Surpriză atât pentru mine cât și pentru fanii mei

Ieri dimineață, am început antrenamentul în cameră.
Antrenamentul de acasă a fost făcut în jur de 40 de minute.
Mușchii mei de pe spate au devenit destul de frumoși.



De fapt, pe când mă antrenam,
S-a simțit cam greu, dar
Dacă pot obține astfel de mușchi fără a merge la sală,
Este suficient, și asta este ceva ce am aflat în ultimele 2 luni.

Și pieptul meu s-a făcut destul de bine
Așadar că arată plăcut când port geaca.


Imediat, m-am îndreptat către birou
Și am avut un interviu PR pentru noua lansare ”Tsumi no Keisho”.



Ajung să întâlnesc tot felul de reporteri
Când dau interviuri, așadar întotdeauna mă distrez când o fac.
Sunt și câțiva pe care îi știu de mult timp.


Chiar și așa,
Revistele ce țin de muzică au scăzut în număr.
Problema nu vine doar de la dezvoltarea în IT.
În principal, cred cu putere că naivitatea părții de producție muzicală,
Sau mai degrabă, producătorii, au o legătură cu asta.

Ei bine, să vorbim despre asta altă dată.

După interviuri,
M-am îndreptat direct spre o întâlnire.
De data aceasta, am decis să apar la Live Theatre
Unde fanii mei sunt adunați.

Din moment ce este și Ziua Albă,
De data aceasta, propunerea de ”Ce pot face ca și surpriză?”
A fost complet realizată de MASA-G.


Am intrat în sală, și timpul pentru apariția mea a sosit.
M-am îndreptat spre sală de pe holul din spate
Și am mers spre centru.


Inițial, erau fani care nu au realizat, dar
Eventual toată lumea m-a observat și s-a grăbit spre mine
Până în punctul în care am început să mă întreb dacă voi putea ajunge măcar până la mijloc.

Ei bine, din moment ce este o surpriză, trebuie să fie un succes, nu?


Am urcat pe scenă și am vorbit puțin.
Inima îmi dansa de reuniunea cu fanii mei după atâta timp.



Mă face să vreau să fac un spectacol glorios cât mai curând.

Și astfel,
Am părăsit locația și m-am îndreptat spre un hotel
Pentru difuzarea NicoNico Live.
Sato și Val așteptau acolo.


Difuzarea live a progresat cu prezentarea dezorganizată a lui Baru, dar
Cumva...a încurcat lucrurile astfel și difuzarea de o oră s-a terminat.


Am fost chiar obosit ieri.
Așadar, am decis să rămân aici peste noapte.
Pentru că nu mai aveam nici măcar energie să merg acasă.

Ahahaha.
A fost o zi plină cu tot felul de lucruri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!