vineri, 27 octombrie 2017

Gackt blog – 11 martie 2017

O rugăciune mută, 6 ani de atunci

Fără a dormi prea mult,
M-am pregătit să ies.

Între, am făcut flotări ici și colo
Și cu asta, antrenamentul pentru astăzi s-a terminat.


Am dormit 2 ore.
Între aceste 2 zile,
Am petrecut peste 30 de ore zburând cu avionul.

Am început să cred că nu este atât de rău
Să petreci timpul pe avion astăzi.

Voi putea să mă concentrez și să mă gândesc la multe lucruri.
Am putut să rezum o varietate de noi idei de afaceri,
Să aranjez melodii, și să scriu versuri
Pentru că m-am putut concentra.

Aeroportul din KL
Nu are fărâma de tensiune
Pe care media din Japonia o tot raportează.
Este, ca de obicei, pașnic.
Este comun pentru media să exagereze
Și să scrie despre lucruri care nu se întâmplă ca fiind ceva interesant.

Pentru că, dacă nu fac asta, nu ar fi știri.
Desigur, nu este așa pentru orice.
Totuși, deseori deviază de la circumstanțele actuale.


Sunt mulți turiști în aeroport
Și a fost și un rând lung la imigrări.
Am trecut repede pe la imigrările VIP și m-am îndreptat spre avion.

Am mers la zona de îmbarcare fără timp ca să cumpăr măcar suveniruri, dar
A fost brusc schimbată, și noua zonă de îmbarcare era la celălalt capăt.
Am fost nevoit să merg de la un capăt la celălalt.

Abia am ajuns la timp pentru îmbarcare.
Eram ultimul pasager.
Am plecat de la aeroportul din KL.
Peisajul de jos a devenit ceva ce sunt obișnuit să privesc.


De data aceasta, în avion,
Mi-am amintit de dezastrul din 2011.
Și în timpul acelei perioade,
Timp de o lună după dezastru, nu prea am dormit mult
Și am lucrat împreună cu prietenii din diferite regiuni pentru a aduna împreună
Apă, haine, prosoape, mâncare, baterii, materiale, benzină...
Fiecare și fiecare fel de necesitate,
Și apoi am muncit în a umple camioanele cu ele
Și am căutat și mai multe necesități,
Repetând asta iar și iar.



Pur și simplu, pentru că sunt persoane care ne așteaptă datorită dezastrului,
Toți lucrau în același timp pe atunci.
Nici unul nu a spus un cuvânt de plângere.



Îmi amintesc părerile ca fiind complet împărțite în birou.

Dacă jumătate dintre executivi făceau munca de voluntariat care ieșea în evidență
Ca a strânge acele materiale și a le livra către zonele distruse,
Ei ar fi spus ”Vom fi nenecesar înfrânți de diferite căi de mass media!”

Au spus chiar și
”Pur și simplu să livrezi este de ajuns!
Și alți artiști și talente fac asta”
Până în acel punct.
M-am opus direct acelei păreri.

Într-adevăr, cu o anumită logică, asta ar putea fi corect.

La câteva luni după ce activitățile de voluntariat au avut loc,
O parte din căile media fără inimă spuneau lucruri nefondate ca
”GACKT exploatează fondurile de donații!”
Spunând că era ipocrizie și alte chestii.

Totuși,
Jumătate din oamenii din companie pe atunci
Mi-au susținut părerea.
”Ca și japonez, asemeni lor, să facem ceea ce putem.
Sunt oameni ce au necazuri în zonele distruse, ce ne așteaptă.”

Din cauza acestui lucru,
Biroul a fost complet împărțit în două
Și în cele din urmă, a devenit de asemenea lucrul
Care a contribuit la decizia mea de a pleca mai târziu de la acel birou.

Imediat după acel dezastru,
Chiar să și aranjezi un camion să trimită lucrurile
Nu a mers așa cum așteptam.

Din cauză că nu puteam vedea situația din zonele distruse,
Zvonuri de contaminare radioactivă circulau
Și astfel am fost respinși de companiile de livrare de oriunde,
Devenind inacapabili să trimitem camioane la zonele de dezastru.

În cele din urmă,
Prietenii care aveau camioane mari
Pe care în mod normal le foloseau pentru concertele mele
M-au ajutat imediat.

”Să facem asta”

Cât de mult o asemenea propoziție simplă mi-a salvat spiritul.



Prietenii mei au livrat bunurile la zonele afectate
Și mi-au arătat situația curentă.
În multe din pozele pe care ei le-au făcut
Încă erau corpuri lăsate singure pe drumuri.


Când am făcut un apel la întreaga țară pentru donații,
Mulți prieteni s-au alăturat ca și voluntari.
Doresc să le mulțumesc din adâncul inimii mele.
Vă mulțumesc.


”Ceea ce Waka a făcut atunci nu a fost greșit”

Cu ceea ce mi-a spus partenerul
Încă mă salvează și în ziua de astăzi.



Pot vedea peisajul de oraș din Manila.
Este și din cauză că sunt încă viu, de pot fi impresionat de acest peisaj de noapte.


Multe persoane au fost rănite de acel dezastru.
Sincer sper că se vor putea vindeca, chiar și puțin, de rana din inimile lor.

Să ne rugăm.
Și, să nu uităm niciodată.
Ce s-a întâmplat atunci.

Încă nu s-a terminat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!