joi, 12 octombrie 2017

Gackt blog – 13 februarie 2017

Este ceva obișnuit peste hotare

Ieri a fost o zi amuzantă.
Un prieten, care îmi este ca un frate mai mic,
A venit în vizită de dimineață.
Și pentru prima dată după mult timp, ne-am distrat vorbind despre tot felul de lucruri până seara.



Despre muncă, despre muzică, despre poker.
Seara, m-am adunat cu prietenii de la muncă pentru cină.




Am mers la o zonă locală drăguță.
Am observat-o când am mai venit aici înainte, dar
Este interesant cum se simte foarte ”local” aici.

Acest sentiment neorganizat este de asemenea unul dintre punctele bune din KL.
Sunt multe astfel de locuri în fiecare zonă.

M-am gândit, așa cum este de așteptat
Că nu pot conduce un Lamborghini pentru a veni în astfel de locuri...
Așadar am condus altă mașină, care m-a făcut să mă simt mai încrezător.


Am mâncat Yakiniku împreună,
Dar prietenii mei început să bea sake ca nebunii.


Pentru că trebuie să conduc
Pur și simplu i-am privit, dar
Sticlele de sake au început să se golească la un ritm terifiant.
Dintr-un anumit motiv, fratele meu mai mic și staff-ul malaezian
Și-au spus unul altuia ”Pot bea mai mult decât tine!” și au început competiția.
Ea s-a scufundat tragic...


Ea mormăia ceva în timp ce adormea.
Înfricoșător...
A dormit complet în timp ce șoptea.
De parcă avea să arunce un fel de vrajă.

Oricum,
Cel mai amuzint lucru despre intrarea în acest loc
A fost faptul că au pus bețele pe suportul de la prosoape.


Am spus ”Nu așa se folosește!” dar ei bine,
Astfel de lucruri sunt comune peste hotare.

Apoi, am petrecut un timp înfricoșat
În timp ce ei și-au revenit și au început iar să bea.


În cele din urmă, au terminat tot sake-le din local
Și doar atunci s-a terminat cina noastră.

Ne-am îndreptat spre casă și am mai jucat poker împreună,
Și de asemenea ne-am întâlnit și cu un alt prieten.


Dintr-un anumit motiv, prietenul care a venit în pantaloni de înot
A decis brusc să facă un nonsens și să înoate în mijlocul jocului.



Și asta este ceva comun peste hotare.
Ei bine, viața este interesantă.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!