joi, 12 octombrie 2017

Gackt blog – 15 februarie 2017

Viața nu este eternă

După ce mi-am terminat antrenamentul de dimineață,
Am început imediat să mă pregătesc.


Ai observa că mă îmbrac de parcă sunt într-o țară tropicală
Și asta nu ar trebui să fie de mirat.
Pentru că mă întorc în Japonia acum.

Am auzit că încă este frig.
Destul de frig...

Mm...nu vreau să răcesc...

Înainte de a merge la aeroport, am luat cina cu prietenii
Și într-o clipită, era timpul de plecare.
Am făcut o poză afară din restaurant în mijlocul grabei.


Am ajuns la aeroport la fix.
Ne-am înregistrat și în cele din urmă ne-am relaxat puțin.


De acolo, ne-am gândit că putem lua niște cafea
Și încet să ne îndreptăm spre poartă și încă am ajunge la timp.

Dar, pe drum spre, am fost opriți de staff-ul de la aeroport
Care a cerut să facă o poză cu mine, și nu am putut spune nu
Așadar, cumva, ne-a luat ceva timp...


Mm...
Deși le-am spus că este aproape timpul pentru mine să mă plec...
Chiar nu s-au grăbit mai deloc.

În cele din urmă, pe când am ajuns la poartă,
A fost din nou la fix.

Apoi, am decolat ușor.



Ieri, Kim Jong-nam din Koreea de Nord a fost ucis.
Mai mult, acest lucru a fost făcut de către spionii din Koreea de Nord.

Probabil a fost ucis de către fratele său vitreg.
Chiar și așa, pot ei să nu îl ucidă în țara altcuiva.

Sincer, trăim într-o lume rece.

Mulți prieteni s-au îngrijorat și m-au contactat, dar
A fost perfect normal la aeroport.
Nici o urmă de agitație.

Chiar dacă s-au întâmplat tot felul de lucruri
Încă îmi este milă pentru Kim Jong-nam, care a fost ucis de propria lui familie.

Înainte de a realiza, am adormit.
M-am trezit la răsărit.


Este frumos.
Doar să pot vedea acest răsărit
Mă face să fiu recunoscător pentru faptul că trăiesc.

Viața nu este eternă.

Pentru că nu știm niciodată când se termină
Trebuie să fim recunoscători pentru tot.

Ei bine, oamenii ar spune probabil că nu sună a eu
Când spun astfel de lucruri, dar
De când am trecut de vârsta de 30
Am devenit recunoscător pentru multe lucruri.

Când am trecut de vârsta de 40,
Fiecare zi, simt cum fiecare zi este prețioasă.


Soarele de dimineață urcă pe cer.
Ei bine, am sosit în friguroasa Japonie.

Am să dau tot ce am.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!