vineri, 27 octombrie 2017

Gackt blog – 13 martie 2017

”O zi grozavă într-o mașină grozavă”

Când am ajuns acasă ieri, era în jur de ora 7 dimineața.
Astăzi m-am trezit după amează și am început puțin încet.

Mi-am făcut antrenamentul ca să mă trezesc.
Poate din cauză că am fost pe mare am sentimentul că sunt mai degrabă bronzat.
Presupun că e din cauză că am stat ceva timp pe plajă.



Am făcut repede un duș.
Am observat că corpul meu a devenit ceva mai mare.
Impresia siluetei mele este mai degrabă diferită.


Oricum, din moment ce brațele mele nu devin mai mari prin antrenament
Par că am o construcție mai slabă decât este de fapt când port haine.


In loc de silueta fermă pe care o am când port haine,
”Dacă sunt nud, ar fi grozav...”
E mai preferabil pentru mine.

După ce iau ceaiul cu partenerul meu în sufragerie,
Am condus imediat.


Mașina pe care am cumpărat-o acum câteva zile a sosit în cele din urmă.
În acest oraș, să conduci într-o asemenea mașină
Este mai ușor decât să conduci o mașină sport.


În timp ce cânta muzica, am condus cu prietenii mei.
Acesta este pur și simplu pentru mine.
Am avut cel mai grozav timp petrecut.

Și astfel, ne-am îndreptat spre un mall pe jos.


O altă binecuvântare este să pot merge
Într-un astfel de mall fără nici o grijă în lume.

Mergeam înăuntru când am găsit
Un carusel pus forțat în clădire
Pentru un motiv necunoscut.


Astfel de lucruri pot fi găsite și peste hotare...
Mă prefac că nu l-am văzut.

După ce am mai mers o perioadă,
Am descoperit o mulțime de oameni în fața unui magazin.
Am privit la magazin din mulțume,
Întrebându-mă dacă era ceva diferit acolo.


Este doar un magazin de electronice care nu pare să aibă caracteristici speciale.
”De ce sunt atât de multe persoane aici...?”
M-am gândit, și am urmat privirile lor către televizor.

”Este asta era Showa!!”
Am exclamat involuntar.

În orice caz, filipinilor le place basketball-ul.
Și, iubesc boxul.
Când Manny Pacquiao are un meci,
Chiar și regiunile care au conflicte interne
Vor avea o înțelegere de a opri focul
Și promit să nu se atace una pe cealaltă.

Boxul aduce pace. Este un lucru minunat.

Și,
Acel boxer Manny Pacquiao
Și-a creat propria echipă
Și ei iubesc basketball-ul atât de mult și vor să se alăture acelei echipe ca atleți
Astfel încât toți copii de pretutindeni
Întotdeauna joacă basketball.

Se face noapte
Și am decis să mergem pentru cină la un restaurant japonez deținut de un prieten.
În timp ce am făcut tărăboi și am vorbit despre tot felul de afacerim
S-a întunecat și mai tare.

Când am privit afară, ploua foarte tare.
Iubesc ploaia.


Am condus pe ploaie.
În orice caz, este grozav.
Să conduci noaptea este plăcut.

În special, să conduci încet pe o asemenea ploaie în timp ce asculți muzică,
Este un sentiment plăcut.


Atunci,
Am mers la o casă de poker unde s-au adunat prietenii mei locali
Și am jucat poker cu persoanele pe care le știam.

A fost o zi foarte relaxantă.
Oricum, profesioniști locali sunt incredibil de puternici.

Dacă le-aș putea fura tehnicile...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!