miercuri, 4 octombrie 2017

Gackt blog – 27 ianuarie 2017

Cum era de așteptat, până la urmă este vorba de efort...efort.

Ieri am fost într-o întâlnire încă de dimineață.

A fost o întâlnire lungă,
Dar se pare că am putut veni cu câteva idei interesante.
Probabil voi încerca să creez o varietate de haine...



După asta, am mers la o ședință foto.

Nu a fost foarte lungă, dar de data asta sunt un ”salary man”.
Am făcut ședința foto în timp ce oamenii din vecinătate comentau
”Există măcar un asemenea salary man!”.


După ce s-a terminat,
Am avut parte de o competiție de flotări în camerele de schimb
Pentru a testa ceea ce toată lumea a obținut în aceste ultimele 2 luni.
Mușchii din corp mă dor.

Dar, cu siguranță am văzut rezultate din asta.
Zona din jurul umerilor mei a devenit destul de aplecată.
Și nu fac nimic altceva decât flotări.


Asta este și din cauză că încerc un supliment numit HMB
Pentru a vedea cât de mult se va schimba corpul meu dar,
Asta este pur și simplu uimitor.

Cred că probabil va ajunge și în China.
Cei care nu fac exerciții vor simți această schimbare și mai mult.
Este interesant pentru că ușurează arderea grăsimii nenecesare.


Lumea este într-o continuă evoluție.
Dar, cum era de așteptat, până la urmă este vorba doar despre efort. Efort.

Înțelegeți?



METAL MUSCLE HMB

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!