vineri, 27 octombrie 2017

Gackt blog – 10 martie 2017

Filme proaste care chiar mă enervează...(în stilul lui Mizuno Haruo)

Am plecat din Noua Caledonie fără incidente.
Când am privit în jos, contrastul vast verde și albastru era frumos.


Apoi, imediat am adormit.
Atunci, până să realizez, eram deja în Sydney.



Asta mi se întâmplă des.
Voi fi complet  inconștient de momentul când adorm
Și cât de mult am dormit.

Având un somn bun de o oră și jumătate,
Am stat pe o canapea într-o cafenea
Și am schimbat între muncă și Japonia.
Din moment ce nu era o diferență mare de timp, am putut lucra ușor.


Într-o clipită, era timpul pentru zborul spre KL.


Din moment ce eram complet treaz
Și nu aveam nici o carte cu mine,
M-am gândit ”Poate am să văd un film...”
Și am umblat cu telecomanda.
Majoritatea filmelor pe care le avea erau filme pe care le-am văzut deja.


Filmele recente sunt chiar plictisitoare.
Sunt doar câteva filme decente în acești câțiva ani.

În timp ce alegeam,
Am descoperit un film care mi-a cam trezit interesul.
Să mergem cu acesta.
Cam știu și distribuția.

Filmul începe.
Începe cu un plot pe care chiar nu îl înțeleg.
În orice caz, acțiunea progresează greu...

”Nu nu...
Cred că va deveni mai excitant cu siguranță de aici încolo...”

Răbdătorul de mine a îndurat cu răbdare.
Cu siguranță va deveni mai bun...am crezut.
Avea un aer ciudat, până la punctul în care nici nu știam
Măcar dacă protagonistul principal era bărbat sau femeie.



Tonul filmului este mai degrabă întunecat.

Am așteptat o asemănare cu X-men să apară.
Brusc, protagonistul principal începe să folosească puteri.

”Asta așteptam!
Și era, cum mă așteptam, că filmul va decurge astfel!”

Și cum mă așteptam, aveam sentimentul că ceva se va întâmpla.
A început încet, de aceea, de acum încolo va fi baa---m!!
Și am devenit destul de agitat, așteptându-mă să îmi arate o poveste uimitoare.

Apoi...
Fără a mai arăta ceva mai excitant decât asta
Genericul de final a început să apară...

”Cred că iți bați joc de mine!!
Un asemenea film nu ar trebui să fie difuzat pe un avion!”

Am țipat în inima mea, dar
Gentelmanul de mine a închis ușor ecranul.

Un oft exasperat rar văzut îmi scapă.
Cine naiba a ales acest film?
Serios, nici un film interesant nu a fost lansat recent.
Această față nemulțumită a mea...


Când am deschis fereastra,
Am început să văd Singapore
Și într-o clipită, am sosit în KL.


În mod normal, timpul petrecut zburând într-un avion
Este un timp de studiu semnificativ pentru mine.
Pot spune că în mare parte voi fi citind cărți de referință în engleză.

Să dorm ar fi pierdere de timp.
Probabil că este destinul de a fi sărac.
Recunosc că este destul de lacom că
Încă vreau să-mi măresc cunoștințele chiar și cu încă puțin.
Vorbesc câteva limbi, dar
Nu am învățat niciodată de fapt.

Doar citesc cărți astfel
Și le folosesc iar și iar și eventual devin capabil de a o vorbi.
Să înveți o limbă nu este atât de dificil pe cum crede toată lumea.
Este ca și flexibilitatea, doar continuă să o repeți
Și nu renunța.


Sosind la aeroport, m-am îndreptat direct
Spre restaurantul pe care prietenul meu m-a ajutat să-l deschid,
THE ROOF.

Astăzi am întâlnit colegi noi,
Conversația a înflorit,
Și încă o dată, am avut sentimentul că vom putea face ceva interesant.


Și fiica prietenul meu ni s-a alăturat la cină.
Acest copil este un altul drăguț.

”Hey, G! Pe la cât ajungi aici?”
A fost apelul pe care l-am primit brusc.
Și pronunția a fost complet pe o engleză americană fără accent.
Și ea învață la o școală locală internațională
Și începe să vorbească despre tot felul de lucruri fără frică.


Într-o altă zi, când această pereche de tată și fiică au mers la karaoke,
Clipul melodiei mele a început să cânte
Și în acel punct, m-a sunat,
Sunând destul de încântată.

Ne-am urcat pe acoperișul de la THE ROOF
Și am privit în jos la peisajul de noapte de la bar.


Sincer, acest acoperiș nu este grozav.
Imperfecțiunea sa e atât de rea că
Aș putea să oftez și să mă gândesc, ce păcat...

Dacă mi-ar fi dat această locație să o fac
Ar devenit destul de grozavă....cred,
Și mi-aș imagina tot felul de lucruri, dar
Presupun că KL este calm până la urmă,
Și în sfârșit, cumva, un eu calm va sta aici.

Mâine iar mă voi muta în altă țară.
Chiar în timp ce mă întrebam dacă pot dormi în seara aceasta,
Am continuat să îmi petrec timpul cu prietenii mei.

După asta, au venit prieteni și la mine acasă
Și, până la urmă, s-a făcut 4 dimineața.

Se pare că zilele fără somn vor continua iar.
Ah...somnoros!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!