sâmbătă, 14 octombrie 2017

Gackt blog – 23 februarie 2017

Să râzi în astfel de momente!

Mi-am făcut repede antrenamentul de dimineață.
Am făcut un duș și apoi imediat am făcut flotările.



Poate că sună a fi o ordine ciudată de a face lucrurile, dar
Când sunt ocupat, trebuie să fac lucrurile repede
În timpul momentelor dintre.


Aceasta este metoda GACKT.

Apoi m-am îndreptat direct spre salon
Să îmi scurtez părul din moment ce a crescut puțin mai lung.



Bretonul meu a crescut destul.
De fapt, am vrut să mă tund scurt, dar
Este un motiv pentru care nu pot face asta.

Cred că am mai vorbit despre asta anul trecut, dar
Din cauza presurei de dinainte și după filmarea de la Kakuzuke CHECK din 2016,
Un loc rotund chel a apărut în spatele capului meu.

Sincer, când l-am găsit,
Am râs cu lacrimi.


În mod normal, cred că diferite feluri de lucruri rele sunt energii de asemenea.
De aceea, mă gândesc să trăiesc fără stres.

Așadar, după ce am terminat cu bine
Filmarea pentru Kakuzuke CHECK din 2017,
Personal am crezut că, comparat cu anul trecut,
Am reușit să termin filmarea fără prea multă presiune.

Totuși, după asta...
Exact când mă gândeam să mă tund scurt atunci când m-am dus la salon

”Nii-san, a apărut iar!!”
A fost bomba aruncată.
În timp ce mă gândeam ”Pe bune!!”,
Momentul în care am văzut pata cheală de pe capul meu
Am izbucnit în râs.

În trecut, orice fel de chelire nu s-a întâmplat niciodată,
Dar de data asta părea că a apărut pentru un sake comemorativ.


Se pare că și GACKT simte stresul.
Eu însumi sunt complet luat prin surprindere de asta.
Aparent, și inima mi-a fost afectată.
Ahahahaha.

Este serios de amuzant.

Când am găsit-o, părul deja creștea, așa că
Ei bine, presupun că va crește înapoi într-o lună.

Sincer, sunt multe persoane în lume
Care înfruntă stres de toate felurile în viață.
Și de asemenea sunt multe persoane care oftează
În timp ce se încruntă pentru acest stres cu suspiciune.



Asta este ceea ce cred.
Nu contează cât de rele sunt experiențele prin care treci,
Este mai important să trăiești viața într-un mod
Care transformă totul în povești amuzante.

”Râzi în astfel de momente”

Asta va merge.
Dacă poți râde,
Indiferent de ce este, chiar va deveni o poveste amuzantă.

Nu închide aceste lucruri în interiorul tău.

Chiar și eu, GACKT,
Pot ajunge cu una sau două pete chele.
În ciuda acestui lucru, râd când mă uit în oglindă.

”Ahahahaha, amuzant...”

Asta va merge.



Chiar dacă te îngrijorezi despre asta, nu poți face nimic în legătură cu asta, nu?
Actul de a îngrijora este echivalent
Cu a te holba la un puzzle incomplet
Și să te întrebi ”Ce naiba e pictura asta?”

Ce este important este să termini acel puzzle.
Cu alte cuvinte, trebuie să faci o mișcare.
Nu te opri și doar sta acolo.

Dacă poți râde în timp ce înaintezi
Toate lucrurile rele vor deveni cu siguranță povești amuzante.

Așa funcționează.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!