marți, 3 octombrie 2017

Gackt blog – 17 ianuarie 2017

Totul este o lecție de viață

În ciuda lipsei de somn, am început să mă antrenez de dimineață.



Am reușit să confirm că pot anrena un asemenea corp folosind doar greutatea propriului meu corp.
Mm, se pare că această metodă de antrenament chiar este efectivă.




Înainte de turneul de poker,
Mi-am luat un moment să mă relaxez la un ceai.


De fapt, noaptea trecută,
Am făcut cercetări pe diferite metode de jucat
Pentru fiecare jucător care a câștigat în competiție.

Cum ar fi, expresiile obișnuite, folosirea mâinii, și mai mult.
Parțial, din cauza asta, am reușit să obțin locul al doilea
În timpul celei de-a doua zi de preliminări.




Sincer, mâna pe care am obținut-o în cele 9 ore de ieri a fost cea mai rea.
Am avut doar 4 mâini în care să pot duce o luptă.
Am petrecut 9 ore.

Considerând că chiar pot avea o asemenea zi,
Asta poate fi spus a fi un rezultat al poker-ului.
Nu înseamnă că vei pierde doar pentru că mâna ta este rea sau slabă.



Este totul despre cum duci jocul.

Evident, oponentul tău nu poate vedea ce mână ai.

De aceea, trebuie să dai subtil impresia că mâna ta este puternică atunci când pui jetoanele,
Și să te folosești de cărțile de pe masă pentru a juca.
Poți câștiga atunci cu cărțile care în mod normal ar fi considerată o mână pierzătoare.

E ca și cum hârtia bate piatra.


Când te uiți la lista de mai jos, poți vedea că am pierdut primul loc
În fața unui jucător pe nume Rivera, în a doua zi de preliminări,
Care avea doar 90.000 de puncte cu o zi în urmă.

Cu alte cuvinte, persoana aceasta a câștigat mai mult de 10 mâini doar într-o zi.

Odată ce renunți la șansă, s-a terminat.
Asta este o lecție de viață.

Ah...profund.


Deși am putut termina ieri cu 730.000 de puncte,
A fost o perioadă de timp în care de fapt am ajuns la 400.000 de puncte.
Dacă aș fi devenit descurajat, rezultatul de la sfârșit ar fi fost foarte diferit.

Și asta, este viața.

Nu țintești doar cu o lovitură, ci în schimb îți îmbunătățești șansele.
Când vine un val mare spre tine, și dacă ești capabil să îl înfrunți bine,
 vei ajunge deasupra dintr-o mișcare.
Și asta este viața.

Hm~~~ asta e prea profund.
Încă mai am multe de studiat.

Chiar sunt multe de învățat de la toți profesioniști.
Presupun că este o binecuvântare să pot participa într-un turneu cu jucătorii de top din lume.

Încă puțin până la masa finală!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!