marți, 3 octombrie 2017

Gackt blog – 21 ianuarie 2017

Primul An Nou Chinezesc cu toată lumea

M-am trezit ușor dimineața.

Apoi am terminat repede antrenamentul.
Dar chiar dacă fac astfel, din moment ce este antrenament cu greutatea corpului,
A trebuit să fac multe repetiții, altfel e nefolositor.

Sincer vorbind, este chiar anevoios, dar nu am ce-i face...
Din moment ce am decis, trebuie să fac asta.

Pentru a termina repede, am tot făcut flotările speciale.



După duș, m-am jucat cu cățelul meu pentru prima dată după mult timp,
Așa că am tot continuat să îl sâcâi și să mă joc cu el,
Micuțul acesta este atât de drăguț!

Întotdeauna mă întreb, de ce ești atât de drăguț...
Poate pentru că nu poți vorbi...



Apoi am trecut la înregistrarea noului meu cântec.

Este puțin regretabil că nu am putut să termin astăzi de înregistrat.
Oricum, am decis că voi contiuna mâine.


Toată lumea a ieșit pentru a sărbători Noul An Chinezesc.
Și asta este prima dată când sărbătorim cu toții Anul Nou Chinezesc împreună,
Așadar este un sentiment special la el.

Restaurantul a fost plin de oameni,
Nu am putut crede că erau atât de multe persoane adunate împreună.



Ceea ce este mai de necrezut este că am dat peste prietenii noștii locali aici.

Toată lumea exclama ”Ah! Nu ne-am văzut de mult timp!”

Peste hotare, este un sentiment incredibil să ne putem întâmpina atât de normal.
Să te gândești că deja am atât de mulți prieteni!

Subiectul muzicii a început să se audă imediat ce toată lumea a întrebat
”Când va începe turneul mondial?”

Ei bine...timpul să mergem acasă și să jucăm poker cu toată lumea!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!