miercuri, 18 octombrie 2017

Gackt blog – 26 februarie 2017

Reîncărcând inima

Astăzi am mers pe străzile din KL încă de dimineață pentru o sesiune.



Ca și coincidență,
Era un mare eveniment de motociclete ce se ținea în apropiere
Așa că am decis să mă opresc pe acolo.



Erau mult mai multe motociclete acolo decât mă așteptam
Și fiecare parte mi-au dat explicații despre motocicletele lor
În timp ce multe lucruri erau vândute de asemenea.

Evenimentul a fost mai degrabă un succes
Cu o mulțime de vizitatori adunați.

Sunt surprins că sunt atât de multe persoane în KL care le plac Harley-Davidson.
Poate și pentru că este weekend, de străzile au fost pline.


M-am plimbat prin jur astfel și am dat și un interviu.
De ce am ales să trăiesc în KL...



Ei bine, am ajuns să petrecem ceva timp vorbind
Dar chiar și așa, nu va niciodată destul timp să vorbesc despre toate farmecurile din KL.



Am schimbat locațiile
Și ne-am îndreptat spre un restaurant franțuzesc pe care l-am frecventat.



Nici gustul nu este rău.
În timp ce mâncam, am mai dat un alt interviu
Și în cele din urmă, mi-am petrecut timpul acolo până noaptea.


Poate din cauza climei bune
Am putut petrece un timp minunat.



Chiar și așa, acest oraș este chiar vibrant.
Presupun că îți încarcă inima cu energie.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!