vineri, 13 octombrie 2017

Gackt blog – 19 februarie 2017

Culorile unui oraș sunt făcute din ”oamenii” care trăiesc acolo

Poate pentru că am crescut temperatura din camera de hotel, dar
M-am trezit după ce am dormit cam 3 ore.
Mi-am făcut antrenamentul în cameră.

Din moment ce am reușit să ajung la această etapă
Făcând nimic altceva decât flotări,
Am încercat să țin un ruj pe piept.


Ararara....pot să-țin.
Umerii și pieptul meu au atins o balanță destul de bună.

Metoda de a te antrena acasă atinge mai repede ideea de completare.
Ia suplimentele, apoi obosește-te.
(link)

După ce am băut cafea,
M-am îndreptat spre templul Yasaka într-o mașină.

Pentru toată ziua de astăzi
Voi merge pe străzile din Kyoto pentru evenimentele fan club-ului!
Așadar, am dat drumul la acest plan nesăbuit.


Ei bine, sincer ar fi frumos dacă s-ar fi terminat fără vreun incident...m-am gândit,
Și cu asta în minte, am mers în jos spre valea templului Yasaka.

Un peisaj nostalgic s-a desfășurat înaintea ochilor mei.
Obișnuiam să cobor acest deal în fiecare zi în trecut.
Desigur, vorbesc despre faptul că făceam asta noaptea.

Ar fi de fapt pentru prima dată când merg pe aici ziua.
Poate pentru că este o zi de odihnă,
Sunt excepțional de mulți oameni.


Erau și de asemenea câteva magazine deschise,
Și în mijlocul mulțimii, am mers fără a fi observat.

Ce este neobișnuit aici este că erau câteva persoane
Îmbrăcate în kimono care au ieșit în evidență.

Nakano-san de la GemCerey a spus asta.
”Majoritatea persoanelor care poatră kimono
Sunt turiști din China.”

Când am ciulit urechile aproape de ei,
Într-adevăr vorbeau în chineză.
Ocazional, am auzit și koreeană.

Oricum, este ciudat.
Să luăm de exemplu.

Dacă toți în Kyoto
S-ar plimba în kimono,
Făcând doar asta probabil
Va crește numărul turiștilor de 2-3 ori.

Nu doar cei din China,
Ci chiar și japonezii locali ar veni și ar vizita
Pentru că vor să se bucure de aceea atmosferă.

Nu aș pune asta ca fiind cosplay, dar
Dacă orașul sau prefectura ar înainta acest lucru,
Ar crea chiar și un mai mare impact ca oraș de turism.

Faptul că nuanțele unui oraș
Nu este făcut doar din clădirile și peisajele sale,
Ci și din ”oamenii” care locuiesc acolo
Are nevoie să fie recunoscut mai mult.

Chiar dacă orașul are un fundal modern,
Dacă toată lumea merge spre districtul de cumpărături
Îmbrăcat în kimono,
Asta cu siguranță ar fi un peisaj spectacular de văzut.

Magazinele de kimono din Kyoto se închid.
Prin a face acest lucru,
Nu crezi că industriile istorice din Kyoto pot fi protejate?

După ce am vizitat templul Yasaka,
Am mers de-a lungul străzii din Shinkyogoku.
Era plină cu un număr incredibil de turiști și locali.


Oricum, am încercat să fac un pas, dar
În câteva momente, trecătorii
Au continuat să vină,
Și în curând a devenit un tren scandalos de urmăritori.


Am reușit să traversez strada fără probleme și am urcat în mașină,
Apoi ne-am îndreptat spre sala de jocuri unde Gakucchi poate fi găsit.


În momentul de față, Gakucchi a devenit un personaj popular
Până la faptul că aproape toate sălile de jocuri nu mai au nici un stoc rămas.
Este un lucru fericit.

Doar pentru această zi,
La sala de jocuri din Aeon
A fost special creată și livrată
O mașinărie de la compania-mamă.

Sunt extrem de nepriceput la UFO Catchers.
Indiferent de cât de mult ori am încercat, încă sunt nepriceput.


Am pus un număr de necrezut de monede, dar
Chiar nu am putut să prind unul...

Staff-ul de la magazin care nu suporta să vadă asemenea lucru a spus
”Încearcă să ataci de pe la spate!”

Doar ascultând replica asta sună obscen...

Cu succes, am obținut 2 Gakucchi.
I-am dat unui cuplu care s-a nimerit să fie acolo,
Și apoi, în cele din urmă, m-am îndreptat spre templul Inari.

Sincer, este prima dată când vin la templul Inari.
Dintr-un anumit motiv, l-am vizitat cu mult mai puțin.

În timp ce urcam scările, o lume spectaculară a apărut înaintea mea.
Este într-adevăr frumos.



În timp ce mă rugam, m-am lăsat captivat de turiști.
Este plin și aici de turiști.

Am încercat să trag un răvaș și mi-a fost spus norocul.



”Vei câștiga fiecare provocare!”
Au fost veștile bune ce erau scrise.
Să înaintăm cu încredere.

Și mai era scris acolo
”Persoana pe care o aștepți va veni”

...
Au început să mă tachineze.
”Chiar va veni cineva!”

Și astfel, am mers prin împrejurimi cam pentru o oră
Și la sfârșit, am întâlnit un grup de japonezi
Îmbrăcați în kimono.


Mm.
M-am gândit din adâncul inimii mele, că până la urmă,
Tot aș vrea să văd mai mulți japonezi îmbrăcați în kimono.

Când au trecut pe lângă, am spus
”Ce frumos”.
Fetele din acel grup au făcut cu mâna
Și au spus tare ”Mulțumim foarte mult!!”
Fericite, și încântate.

Presupun că cu siguranță îmi place kimono-ul până la urmă...
Am șoptit în inima mea.

La sfârșit, când treceam prin porțile Torii
Peisajul dinaintea ochilor mei care a fost luminat de către apus
Era atât de frumos că aproape am lăcrimat.


Un astfel de peisaj frumos era chiar înaintea ochilor mei.
A fost minunat că am venit aici.

La final, am mers împreună la un restaurant Yakiniku
Și din nou am vorbit despre muncă...
În maniera noastră obișnuită, am continuat până noaptea târziu.


Kyoto este minunat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!