joi, 19 octombrie 2017

Gackt blog – 2 martie 2017

Dorința lui GACKT care iubește mașinile

Astăzi a fost o zi lună.

Un rând lung de pasageri așteptând să intre pe poartă se află înaintea ochilor mei.


În aeroportul din KL, mass media nu face zgomot
Și nu se simte gălăgios deloc.
Întotdeauna este pașnic.



Am dormit puțin prea mult astăzi.
Era dimineață când m-am culcat, dar
Când m-am trezit, era după amează și cu o durere de cap.

Unul dintre motivele pentru care dorm atât de puțin
Ar putea fi și din cauza acestei dureri de cap.
Am o durere îngrozitoare de cap dacă dorm mai mult de 4 ore.

Doctorii deseori spun
Că timpul meu de somn este prea scurt
Așadar ar trebui să dorm mai mult, dar
Ajung să îi întreb în schimb
Dacă chiar este nevoie să dorm normal
Dacă nu am fost bolnav pentru perioade lungi de timp?

”Când te îmbolnăvești,
Timpul pe care îl petreci dormind va deveni în mod normal mai lung.
În acest moment, somnul este recuperarea ta.
Însă, dacă dormi atât de mult în mod normal,
Nu înseamnă asta că de fapt rezliliența ta nu va crește?”
A răspuns el.

Hm...Sunt prea multe ocazii când nu am un răspuns pentru doctori.

Dacă nu dorm, nu îmi voi putea recupera energia înapoi, dar
În schimb, dacă dorm doar 3 ore, m-aș fi recuperat suficient.
Am început să fac asta de când aveam 20 de ani, și încă nu s-a schimbat.

Și corpul meu se poate recupera complet
Dar presupun că e din cauză că dorm profund.
Deși nu cred asta,
Fiecare persoană are nevoie să doarmă același număr de ore.

Și astfel, mi-am terminat repede antrenamentul
Și apoi mi-am schimbat hainele.





Pentru a mă pregăti să merg peste hotare,
Mi-am întins hainele pe canapea.
Presupun că mai târziu, menajera le va pune înapoi pe umerașe pentru mine.

Am mers în anticameră și am băut suc din legume.
Suc din legume,
Enzime G,
Metal Muscle HMB.
Acest set a devenit recent micul meu dejun.



Prietenii mei care se antrenează în același fel ca și mine în ultimele 2 luni
M-au contactat, spunându-mi că silueta lor s-a schimbat destul de mult.
Este ușor să îți construești o siluetă drăguță
Cu mușchii care cresc și grăsimile care se ard.

Cât de multă schimbare are loc după ce încerci asta pentru câteva luni?
Să aruncăm o privire la asta.

(link)

Îmi strâng lucrurile
Și mă îndrept spre Westin Hotel din KL
Să mă întâlnesc cu partenerul meu și să iau masa cu el, dar
În timp ce conduceam mașina
Am simțit brusc un discomfort.

”E cam ciudat astăzi...”

Când am început să mă simt incomfortabil,
Am ținut viteza pe cât mai mică posibilă
Și am încercat să mișc volanul stânga dreapta.

”Hm, este normal...”

Chiar dacă m-am gândit la asta,
Încă eram îngrijorat de discomfortul pe care l-am simțit mai devreme.
Pentru că m-am reținut din a merge prea repede
Era puțin târziu când am ajuns la hotel.

Am lăsat mașina cu valetul,
Apoi cei de la serviciul de întreținere pe care îl folosesc de obicei
Au venit să mă salute.


După ce am deschis portiera,
Unul dintre ei a murmurat brusc.

”Ar fi mai bine să pompezi puțin aer...”
Și când am verificat roțile din spatele mașinii, se pare că se dezumflaseră puțin.



În curând,
Cauciucul va pierde și mai mult aer
Și va ajunge să fie complet dezumflat.

”Deci acesta este discomfortul pe care l-am simțit...”

M-am simțit recunoscător pentru intuiția mea bună.
Dacă aș fi condus repede în acestă stare,
Ar fi putut deveni periculos.

Imediat, am chemat o mașină de remorcare.



Poate pentru că un Lamborghini cu o roată dezumflată este o priveliște rară,
Dar arabii care stăteau în hotel
Au înconjurat mașina și au început să facă poze.
Este o priveliște ciudată...



În trecut, când încă eram într-o trupă,
Conduceam o Hiace pe autostradă
Când roata din spate a explodat
Și am ajuns să mă învârt de câteva ori.

Pe atunci, sincer, m-am întrebat dacă o să mor.
Din fericire, nu erau mașini în jurul meu,
Și mașina nu s-a răsturnat,
Nici nu am lovit vreun perete,
Și cu un motiv să ne intersectăm unul cu celălalt,
Incidentul a trecut fără ca cineva să fie rănit.

Ocazional, aud asemenea povești în industria trupelor.
Nu este neobișnuit ca o mașină,
În mijlocul turneului, să fie implicată într-un accident
Și un membru să moară.

M-am amintit de acel incident.

Deseori întâlnesc multe accidente.
Nu spun că pur și simplu dau peste locul
Unde s-a întâmplat un accident,
Ci în schimb sunt acolo deseori în momentul în care se întâmplă.

Să conduci cu viteză noaptea
Nu este la fel de sigur pe cât de mult presupune lumea.

Asta pentru că este un număr excepțional de mare
De șoferi care ațipesc sau nu sunt atenți când conduc.

Am întâlnit asemenea locații înainte dar
Și acestea, nu au devenit accidente serioase.

Ruta ce se îndreaptă de la Tokyo spre Nagoya prin Toumei Expressway,
Este o zonă care este în mare parte o linie dreaptă.

Este ușor să conduci repede pe o autostradă dreaptă, dar
Pentru că este monotonă, sunt mulți șoferi care ațipesc și fac accidente.

Chiar și atunci, am fost nevoit să conduc
În spatele unui camion care mergea destul de repede.
”Chiar zbori, huh...”

Acesta este sentimenul pe care l-am simțit mai înainte, dar
Viteza creștea treptat
Și pe la jumătate, liniile albe au început să se intersecteze.

În următorul moment,
Camionul s-a apropiat, foarte tare de parapeții de protecție
Și scântei au zburat când vehiculul a atins parapeții.

Repede, am claxonat din spate
Și am trezit șoferul.

Mașina s-a întors pe centru imediat după asta,
Și totodată și-a redus viteza.

Când m-am gândit mai atent la asta,
Presupun că nu era vorba că a început să rătăcească în timp ce adormea,
Ci era deja adormit din moment ce începuse să crească viteza.

Este de speriat doar să te gândești la asta.
Mă întreb cât de mult timp trecuse de când adormise.

Accidentele nu te rănesc doar pe tine.
Se poate spune că și alte persoane vor ajunge să fie implicate în accident cu tine.
Este ceva ce este de nerecuperat.

Către toți cei care conduc sau au o motocicletă,
Să fiți atenți când conduceți astfel încât să nu aveți nici un regret.

Recent,
Au fost ocazii unde oamenii voiau să uploadeze pe Instagram sau YouTube clipuri
Așa că conduceau în mod nesăbuit
Și din păcate au ajuns să moară din cauza asta.

Nu este nimic mai ridicol decât asta.
Chiar și ca cineva care iubește mașinile,
Sper să pot avea o viață de mașină minunată
Fără a răni pe cineva sau
Să ajungă alte persoane rănite.

Aceasta este dorința unui GACKT care iubește mașinile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!