joi, 12 octombrie 2017

Gackt blog – 12 februarie 2017

Nimeni nu știe când ceva se va întâmpla...

Ieri a fost o zi dificilă.
A fost una lungă.
Parțial pentru că mulți prieteni au venit în vizită
Și de asemene am mers la o petrecere cu prietenii locali
Și ne-am distrat totuși.

Dimineața, mi-am schimbat hainele
Și m-am relaxat un timp.


Angie era pe masa de poker,
Dormind acolo din întâmplare.


Este probabil excepțional de somnoroasă.
Cu vremea frumoasă și caldă, pare că este într-o stare bună de spirit,
Ignorând fericită restul lumii din jur.

Am fost puțin ocupat după ameaza din cauza muncii, dar
Noaptea, m-am îndreptat direct spre petrecere.



Am vorbit despre muncă până târziu în noapte
Și despre cum vom duce dorul prietenului nostru
Care se va muta în curând în Regatul Unit.




Cu promisiunea că ne vom aduna iar cu toți,
Ne-am dus fiecare acasă.



După ce am sosit acasă târziu noaptea
Alți prieteni au venit în vizită iar.
În cele din urmă, până ce acești prieteni au plecat acasă,
Era în jur de 5 dimineața, și ei erau destul de obosiți.


Pe când îmi curățam camera,
Și mă pregăteam să mă duc la culcare,
Prietenii care tocmai plecaseră m-au contact iar.

Au spus că a fost un accident în apropierea casei mele.
Am alergat grăbit și când am ajuns la locul accidentului
O mulțime de oameni se adunaseră
Chiar dacă era trecut de 5 dimineața.



Din fericire, prietenul care conducea
Și restul nu au fost răniți.

A fost un lucru bun că accidentul a avut loc
Fără ca ceva rău să se întâmple
Și bănuiesc că ai numi asta noroc în ghinion,
Și încă o dată, s-a dovedit cât de înficoșător poate fi un accident.

Am experimentat pierderea subită a prietenilor
Cu care am vorbit cu câteva minute înainte.
Cu siguranță nu este doar treaba altcuiva.

În trecut, șoferul meu, care era și o persoană prețioasă pentru mine,
A devenit cineva care nu a mai venit niciodată înapoi.
Chiar cu o noapte înainte
Era fericit, și până ce am văzut chipul lui în moarte
Am crezut că era o glumă,
Dar realitatea încă nu mă lovise
Și a fost doar după ce l-am văzut, când am început să plâng.

De data asta, până la urmă, a durat ceva timp până ce poliția a venit
Și până ce s-a terminat totul, era aproape dimineață.


Când am ajuns acasă, oboseala m-a lovit deodată.
În cele din urmă, poate pentru că eram prea agitat sau
Pentru că am început să îmi amintesc tot felul de lucruri,
Dar nu am putut dormi până la amează,
Și până să realizez, era trecut de ora 2 sau 4,
Când mi-am pierdut conștiința și am adormit.
Era 6 când m-am trezit.

Oh, la naiba.
Dar, sincer, mulțumesc lui Dumnezeu că nu a fost nimeni rănit...
Sincer.

Nimeni nu știe când se va întâmpla ceva.
De aceea, trebuie să prețuim fiecare zi.
Trebuie să-i prețuim pe cei din jurul nostru.
Trebuie să ne împărtășim sentimentele corect.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!