miercuri, 18 octombrie 2017

Gackt blog – 25 februarie 2017

KL este pașnic ca întotdeauna

Am dormit doar 2 ore dar mă simt odihnit.

M-am trezit în hotelul aeroportului.


Primul lucru de dimineață am luat avionul și m-am întors direct în KL.
De data aceasta plec de la Narita.
Este weekend, dar era plin cu mai mulți turiști decât mă așteptam.


Am luat biletul și m-am îndreptat direct spre poartă.


În mod normal,
Nu mă plimb prin aeroport,
Așa că mereu mă duc direct spre poartă.


Ca întotdeauna, magazinele de suveniruri
Și în special magazinele de electronice, sunt pline cu turiști din China.
Eu doar m-am îndreptat spre poartă și am răsuflat liniștit în avion.


De data aceasta, decolarea e destul de agitată.
Poate din cauza vântului, avionul s-a agitat mai mult decât mă așteptam.
Poate din cauză că sunt obișnuit cu zborurile, nu mă deranjează deloc asta.

Însoțitorii de zbor vor fi deranjați de asta, dar
Nu mânânc deloc în avion.
Este o regulă GACKT.

Am cerut un gin tonic
Și am lucrat pe avion în timp ce beam puțin câte puțin.


Presupun că mă pot concentra cel mai bine așa
Și munca a progresat.

Volumul de manuscris și melodii pe care le-am scris nu este puțin.


Într-o clipită, am ajuns în KL.

Mass media din Japonia a continuat să difuzeze
Despre asasinarea lui Kim Jong-nam
Și a scris-o într-un fel de a făcut să pară că este agitație în KL
Dar de fapt, nu s-a simțit așa deloc în aeroport.


Este același sentiment pe care l-am avut când mă îndreptam spre Japonia,
Care a fost doar cu o zi după ce a fost otrăvit.

În timp ce îmi așteptam mașina, am luat un ceai într-o cafenea.


Când am ieșit afară, era poliția acolo ca de obicei, dar
Fără nici un sentiment de agitație în particular.
I-am salutat și mi-au zâmbit.


Plecând de la aeroport, m-am dus direct la cină.
Partenerul meu din KL s-a uitat la ținuta mea și a întrebat
”Ai venit direct de la aeroport?”
A privit la jeaca mea exagerat de joasă,
Care nu se potrivea deloc cu atmosfera orașului, și a râs.


În timp ce am vorbit despre muncă, am luat cina,
Și după ce s-a terminat, ne-am oprit la o cafenea.

Ca de obicei, orașul este în freamăt.


Iubesc această atmosferă la nebunie.
Este plină de energie.

Mi s-a spus că toaleta era valabilă doar în mall
Așa că am cutreierat printr-un mall gol de oameni.


Deși lucrurile sunt puse în vitrinele magazinelor
Nu este neobișnuit să treci pur și simplu printr-un mall ca acesta aici.

Asta înseamnă că securitatea publică este bună.

Pentru prima dată după mult timp,
Am condus prin Putrajaya, unde clădirile guvernamentale sunt adunate.

Ca întotdeauna, clădiri frumoase se află aliniate una lângă cealaltă.


Locul acesta este perfect pentru o întâlnire romantică,
Și atmosfera este de asemenea foarte frumoasă.

Ei bine,
Deși cred că nu este bine ca doi bărbați să vină aici...

Ne vom bucura de timpul nostru de relaxare în KL acum.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!