vineri, 27 octombrie 2017

Gackt blog – 12 martie 2017

Prețul este prea mare

De dimineață, mi-am terminat antrenamentul,
M-am pregătit repede să ies, și m-am îndreptat spre plajă.


Astăzi ar fi trebuit să merg și să arunc o privire la pământul ce îl vom cumpăra,
Dar din moment ce a tot plouat zilele astea, mi s-a spus că nu pot merge acolo, dar...


Când am mers să aruncăm o privire, vremea era incredibilă,
Și partenerul meu local a spus cu șoc
”Printre noi, un bărbat care aduce soarele a sosit!”

Când am privit înapoi, toți erau cu mâinile în sus, deci era o glumă.

După ce am cumpărat băuturi, ne-am îndreptat spre mare.
Recent, chiar îmi place Suburban-ul pe care l-am cumpărat aici.


Îndreptându-ne spre mare, vântul se simțea bine ca de obicei.
Am mers cu o barcă și după 20 de minute, am ajuns la destinație.
Apa era inevitabil de curată.
Imediat am mers pe insulă pentru a arunca o privire.



Când privesc marea
Pot vedea clar peștii înotând.



Și plaja era largă și avea un sentiment plăcut.
Dacă este așa, cred că vom putea construi o clădire bună.



Am și un sentiment plăcut când privesc la asta de departe.
Nu cred că va mai apărea ceva mai bun decât asta.

Oare să o cumpărăm...


Și astfel, ne-am întors de pe mare și am mers să mâncăm.
Nu îmi place puiul. Urăsc textura cărnii și mirosul, dar puiul nativ de aici este uimitor de delicios.
Nu am mai mâncat un asemenea pui niciodată nici măcăr în Japonia.
Oare cum l-au făcut astfel...


Am să încerc să aflu despre asta data viitoare.

Mânânc în jur de 10 din puiul pe care îl urăsc de fiecare dată când vin aici.
În primul rând, nu am mai mâncat niciodată atât de mult...

Datorită faptului a cât de delicios era, și partenerii mei, au mâncat fioros de la început la sfârșit.



O asemenea calitate există doar în asemenea locuri până la urmă.

Recent, lucruri cu etichete ca
”Produs natural” și ”fără aditivi, fără coloranți artificiali” au fost în cele din urmă
Distribuite în jurul lumii, dar dacă mă întrebați pe mine,
Devine o întrebare ”Dacă acesta este cazul, ce fel de lucruri periculoase am mâncat până acum?”


La prima privire, pare ca un semn cu mâncare delicioasă
Dar când te uiți mai atent, este doar un sentiment de descomfort.
”Făcut din fructe reale”
Nu te întrebi, atunci, ce este în sucurile normale?

Global, o parte se îndreaptă în direcția corectă, spre care ar trebui să mergem, dar
Prețul de pe piață pentru lucrurile ca legumele organice este atât de mare,
Încât nu poate ajunge pentru consumatorii generali.
Cu alte cuvinte, de dragul de a fi ieftin, pentru producția în masă,
Producerea selectivă este făcută iar și iar, și creșterea este promovată cu fertilizatori chimici sintetici.
Și ca rezultat, într-adevăr putem produce cantități mari ieftine
Și astfel devenim capabili de a oferi.

Totuși,
Prețul la acesta este că, dacă comparăm valoare nutrițională a acestor produse
Cu ceea a fructelor și legumelor originale de acum mult timp,
Cel mai rău ar fi că valoarea nutrițională să scadă doar cu 0,5% din valoarea originală.
Cu alte cuvinte, nu este nici o diferență în a mânca aia și a mânca resturi.
Asta a devenit prețul pe care societatea modernă o plătește.
Imunitatea lor scade, duce la apariția a tot feluri de alergii.
Chiar acum, bolile sunt răspândite că nu este posibil să ai o moarte naturală.

Oare cât de mult plătim pentru acest preț mai târziu?
Va deveni ceva pentru care vom tot plăti?

Oare copii viitorului vor fi bine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!